abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219263391
Ts had het fantastische idee om naar aanleiding van een docu op tv eens een Kringloopwinkel te bezoeken.
Echter was het niet wat ik verwachte, ik bedoel ¤25 voor een jas of ¤375 voor een normale fiets.
Was meteen de laatste keer.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219263564
Je moet ook niet naar zo’n Kringloop keten gaan, dat zijn echt gieren
pi_219263601
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:00 schreef Aberkullie het volgende:
En nog selectief ook, kom je met een kar vol spullen, gaan ze 1 nog nette kast zitten afzeiken, want die verkopen ze toch niet zo vaak... Dus die moest ik maar naar de stort brengen.

Nou dan krijg je de rest ook niet.

Andere kringloop was er wel blij mee :)
pi_219263642
Kwam laatst bij een kringloop die 10 euro vroeg voor een 2e hands, niet al te bijzonder softcover boek _O-
pi_219264031
Hier in Grunn net zo. Ga je naar de 'grotere' kringloop winkel(s) betaal je achterlijk veel voor een bulk troep.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219264153
2switch iets van 17 winkels, volgens mij verkopen ze de goede spullen zelf zwart. Er ligt werkelijk niets van waarde in de winkels.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219264172
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:00 schreef Aberkullie het volgende:
Ik ga juist naar de rotzooi kringlopen, daar waar je echt nog moet graven. Plus als je vaker komt en het zijn kleine kringlopen leer de de mensen daar kennen en kun je zo maar nog meer voordeel krijgen. Bij een aantal hoef ik nooit te betalen aangezien ik ook wel eens wat breng! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219264776
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:12 schreef Cockwhale het volgende:
Kwam laatst bij een kringloop die 10 euro vroeg voor een 2e hands, niet al te bijzonder softcover boek _O-
Nummer 250 van de Candy :')

(da's inmiddels een collectors item :{w )
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 14 november 2025 @ 21:38:23 #9
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219268291
Laatst had mijn man een typemachine gekocht, een torpedo, kreeg hij er nog 2 bij, een royal en een facet en toen we aan het inladen waren moest ik nog even naar de wc en toen hoorde ik dat ze blij waren dat ze er af waren en dat ze blij waren met die 10 euro en dat hij ze ook zo had gekregen. Was ook erg leuke 'rommelschuur'. Maar er zit inderdaad enorm veel verschil in kringlopen.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')