Eerstewereldproblemen.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe muis gekocht.
Krijg ik het batterijklepje niet open. FML.
ja, nooit echt ontmoet, maar lijkt me wel leukquote:Op donderdag 13 november 2025 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Gianni61 ik heb nu tijdelijk een abonnement op het blad Helden, staat in de editie dit ik vandaag ontvangen heb een interview met Dione Housheer. Lijkt me een leuke meid
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe muis gekocht.
Is dat niet gewoon heel de bovenkant, inclusief de knoppen zeg maar?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe muis gekocht.
Nee er zit een klepje onderop. Daar zit nu ook de dongle in. Er staat een pijltje op naar beneden met daarbij OPEN, maar ik kan schuiven wat ik wil.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon heel de bovenkant, inclusief de knoppen zeg maar?
Maak een foto!quote:Op donderdag 13 november 2025 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Het zal vast heel logisch zijn, maar dat is niet aan mij besteed.
Niet zo hard op douwen. Gewoon gentle slide.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:45 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een filmpje op YT en die knakker wipt hem zo open. HOE DAN.
Huehue.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo hard op douwen. Gewoon gentle slide.
Nou, de batterijen eruit halen wordt ook leuk zo te zien.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit goedkope ding heb ik net gehaald
Die muis?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aanwinst voor deze SC, eerlijk waar.
Zover kom ik niet eens.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, de batterijen eruit halen wordt ook leuk zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |