quote:Op woensdag 12 november 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lelijk, ook die witte perfecte tanden. En die vieze anus lippen
Ik zat een paar minuten voor me uit te staren toen ie vol was, en wist het even nietquote:Op woensdag 12 november 2025 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ging je bijna kapen. Ik heb gelukkig meer geduld gekregen.
Ok, misschien dat ik dan een keer ga kijken.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die zitten daar zogenaamd voor de liefde maar het gaat uiteindelijk om het geld en ze naaien elkaar allemaal een oor aan.
quote:Op woensdag 12 november 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat een paar minuten voor me uit te staren toen ie vol was, en wist het even niet
Verleden jaar vond ik het ook erg vermakelijk dus ik volg het wel weer. Is een topic in RLSquote:Op woensdag 12 november 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, misschien dat ik dan een keer ga kijken.
Oh leuk !! Gooi het wel in de opquote:Op woensdag 12 november 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik had ook al een plaatje klaar staan.![]()
[ afbeelding ]
Oh al een tweede seizoen, ik zag het al wel voorbij komen een paar keer.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden jaar vond ik het ook erg vermakelijk dus ik volg het wel weer. Is een topic in RLS
Of ik haal hem weg, dat kan ook, zeg het maar.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Nah eik een beetje stom nu staat dat plaatje 2x in dit topic, verzin wel wat anders
Daar had mn pa een potje vol van ... oude gouden tanden (kronen) dan wel te verstaan ... win win ..quote:Op woensdag 12 november 2025 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
of mensen nog gouden tanden willen in hun gebit, enz.
Alle 4quote:Op woensdag 12 november 2025 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
07 - 37 - 68 en 62 met kerst
Lastig hoor
Ieuw maar ik snap dat wel als je tandarts bent. En is ook geld waard natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had mn pa een potje vol van ... oude gouden tanden (kronen) dan wel te verstaan ... win win ..
quote:Op woensdag 12 november 2025 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Pas op hoor, ze vreten je rouw om zulke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |