Graag niet spoileren als de afleveringen nog niet op TV zijn uitgezonden.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik slinger hem nu aan
Ben benieuwd
Ik zeg toch niks?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag niet spoileren als de afleveringen nog niet op TV zijn uitgezonden.
Alvast bedankt.
Het zijn wel perfectionisten die erg langzaam werken.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:52 schreef golfer het volgende:
Echt een prachtig kasteel van Sanne en Wilco.
Ik zit ook te kijken en wie is wie ?quote:Op donderdag 13 november 2025 00:20 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk programma om te kijken
Wel even lastig om alle stellen uit elkaar te houden
Er gebeurt wel weinig heb ik het gevoelquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb eenderde gezien, rest komt nog.
Er moet actie, harde actiequote:Op zaterdag 15 november 2025 14:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er gebeurt wel weinig heb ik het gevoel
Bij het Blok of bij Ik Vertrek of Het Roer Om of De Boer was er meer actie... dit is meer "veel geblaat, weinig wol"
Maar misschien komt dat nog
Zulke programma's kijk ik voor de dramatique en stressquote:
Ik heb het ook. Kijken naar drama en genieten maar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke programma's kijk ik voor de dramatique en stress
Dat ik me extra gelukkig voel onder mijn dekentjes met kopjes thee
Dat ik ondanks mijn eigen puinzooien denk "ha! Wat maken zij er een rommeltje van"
Volgens mij is dat ook het doel achter dit soort programma's. Of ben ik nou zo evil
Het belang van realityquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Kijken naar drama en genieten maar.
Dat vind ik de leukste mensen van die hele bubs, ze zijn origineel met hun plannenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:34 schreef golfer het volgende:
Heel leuk die theater studenten met een soort Oerol voorstellingen bij die creatieve mensen zonder oog voor geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |