Zolang ze zich tot amusementsprogramma's beperkt is het nog te doen.quote:
Niet van de hun omroepbaas.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
Kassa mag blijven maar vele andere programma's ga ik niet missen
Gewoon de uitzonderingen op de balkenendenorm schrappenquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:13 schreef svann het volgende:
Nog niemand heeft het over Pauws salaris/gage gehad.
Of doet Jeroen het tegenwoordig voor een redelijker bedrag?
De publieke omroep laat mij nog tv kijken met af en toe wat commercieels. Zonder de eerste doe ik ook geen moeite meer voor de tweede.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:16 schreef svann het volgende:
Lekker vooruitzicht; minder publieke omroep, meer commerciële pulp.
Volgens mij zat Bicanic juist te betogen dat het ook voor andere slachtoffers pijnlijk kan zijn om die details constant te horen...en dan toch die fragementen weer uitzenden...lijkt toch sensatiezucht...in bijna elke talkshow kwamen juist díe fragmenten langsquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:35 schreef svann het volgende:
Moet dat, al die gruwelijke moorddetails op TV?
Dat. Onze publieke omroep en de BBC.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
De publieke omroep laat mij nog tv kijken met af en toe wat commercieels. Zonder de eerste doe ik ook geen moeite meer voor de tweede.
Echt, de politiekosten zijn amper meetbaar.quote:Op maandag 1 december 2025 22:38 schreef svann het volgende:
En hierbij roepen dan weer te weinig mensen dat deze ongein ons belstinggeld kost.
Een bedrinf heeft zijn zaakjes niet op orde, dat herhaaldelijke politie optreden zou niet nodig moeten zijn.
Dat laatste is het belangrijkste, denk ik.quote:Op maandag 1 december 2025 22:47 schreef NoCigar het volgende:
Op zich wel eens met Maarten, maar ook wel fijn voor de bevolking van Suriname dat bevrijdend vindt.
Totale flauwekul inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2025 22:53 schreef svann het volgende:
Nederland is opgebouwd dankzij de winsten uit Suriname?
Enkele nederlanders zijn rijk geworden, niet de nederlander.
Niet vanavond. De verhoudingen moeten nog even gekoesterd worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Gaan ze het ook nog over de inhoud hebben....
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Ajax opheffen en van het stadion een asielzoekerscentrum maken
Caroline wil wraak tegen de overlopers van BBB naar D66quote:Op woensdag 3 december 2025 22:31 schreef monkyyy het volgende:
De eerste kamer ontbindenWeer een idee uit de anus van Caroline zeker
Buma! Burgemeester van Leeuwardenquote:Op woensdag 3 december 2025 22:58 schreef svann het volgende:
Morgen graag een gemoedelijke CDA of VVD burgemeester aan tafel die een zelfde soort boodschap als Sharon Dijksma heeft.
Monaquote:
Ravijnjaar 2.0quote:Op donderdag 4 december 2025 22:56 schreef svann het volgende:
Is dit voorstel niet vooral een afschuiven van rijksverantwoordelijkheid en financieting naar de gemeenten?
Al die daklozen en lijken op straat.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon de uitkeringen een jaartje stopzetten, hebben we opeens heel veel geld over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |