abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219247955
Wie van jullie speelt ook nog oude games? Zoals desert strike, red alert, A2 racer, midtown madness? heroes of might and magic 3?

De beste ooit

Nou ja ik nu desert strike

Level 2 completed. Ik ga nu zo kijken wat de 13 jarige ik zag toen ie level 3 haalde. Ben benieuwd :s)
pi_219247966
Misschien is het nuttig als de TT wat generieker is, zoals "Oude games, nostalgie, speel ze hier en deel je ervaringen"
pi_219250422
Jazeker , pakweg 30 jaar geleden speelde ik Urban Strike op de SEGA Megadrive. Dat was een fantastisch spel, zeker voor die tijd. Heerlijke, simpele tijden waar ik steeds vaker naar terug verlang.

Wow die komt binnen hoor, zojuist voor het eerst sinds pakweg 32 jaar, bekeek ik dit filmpje , en ik kan gewoon nog helemaal die intro herinneren , en hoe je vervolgens in de jungle begon en in latere levels in de steden. En met die befaamde isometrische view, fantastische graphics voor die tijd.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 59% gewijzigd door -Deluzion- op 12-11-2025 11:59:49 ]
  Moderator woensdag 12 november 2025 @ 15:33:41 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219251713
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:52 schreef -Deluzion- het volgende:
Jazeker , pakweg 30 jaar geleden speelde ik Urban Strike op de SEGA Megadrive. Dat was een fantastisch spel, zeker voor die tijd. Heerlijke, simpele tijden waar ik steeds vaker naar terug verlang.

Wow die komt binnen hoor, zojuist voor het eerst sinds pakweg 32 jaar, bekeek ik dit filmpje , en ik kan gewoon nog helemaal die intro herinneren , en hoe je vervolgens in de jungle begon en in latere levels in de steden. En met die befaamde isometrische view, fantastische graphics voor die tijd.

Was vet hoe je in jungle strike ook andere voer/vliegtuigen kon besturen. Zoals een stealth bomber.
What can change the nature of a man?
pi_219327841
Jaa Desert Strike op de Amiga :) nu op Winuae emulator weer eens proberen

Voor je begon te spelen liet je eerst de intro muziek zich een aantal keer herhalen

pi_219327877
Ja ik heb nu het probleem dat de wachtwoorden die ik krijg niet kloppen. Het eerste wachtwoord klopte wel, dus kon naar level 2. Maar toen ik level 2 had gecleared kreeg ik een wachtwoord waarmee ik level 3 niet binnen kan. Schijnt een probleem te zijn dat er op verschillende consoles ofzo en versies verschillende wachtwoorden waren volgens chatgpt. Heb ze allemaal geprobeerd maar het correcte wachtwoord voor level 3 nog niet gevonden. Misschien downloaden van een andere site en installeren ofzo..
pi_219329135
Heroes 2/3/4
Settlers 2
Tyrian
Baldur's Gate 2

En de snes emulator slinger ik ook nog weleens aan voor allerlei games.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')