buongiorno, steeds meer italianen in de stad, vind ik geen slechte ontwikkeling eigenlijkquote:
Jij bent nog jong, jij kan dat hebbenquote:
Begint een beetje op te tellen al die korte nachtenquote:Op woensdag 12 november 2025 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, jij kan dat hebben
Je moet ze ook verspreidenquote:Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint een beetje op te tellen al die korte nachten
Ohwquote:Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begint een beetje op te tellen al die korte nachten
dit is de bedoeling qua tegels. Ze kunnen de groene alleen niet schuin plaatsen omdat het geen losse tegeltjes zijnquote:Op woensdag 12 november 2025 05:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nice, heb je al een impressie voor ons?
Lekker grote badkamerquote:Op woensdag 12 november 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit is de bedoeling qua tegels. Ze kunnen de groene alleen niet schuin plaatsen omdat het geen losse tegeltjes zijn
[ afbeelding ]
oh ja mijn badkamer is niet zo groot. dit heb ik van internetquote:Op woensdag 12 november 2025 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker grote badkamerZou daar misschien een dubbele wasbak doen.
Ohh dacht dat dit de badkamer zou wordenquote:Op woensdag 12 november 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja mijn badkamer is niet zo groot. dit heb ik van internet
Ga gewoon naar de fucking doctorquote:I’ve tried many things at home: applying my own urine, fasting dry for a day or two, using ointments and essential oils, applying pure alcohol, taking sodium chlorite drops, and recently using Dr. Hulda Clark’s Zapper.
nee maar de tegels komen er wel het zelfde uit te zienquote:Op woensdag 12 november 2025 08:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh dacht dat dit de badkamer zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |