Ja, eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gasten hebben zoveel met auto's gedaan, daar kon dit ook nog wel bij
"Schat, waar is de jerrycan met onze poes?"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 mevr. Koen die nog niet helemaal wakker is en de jerrycan gaat vullen bij het tankstation.
Bij mij moeder was het gewoon een mooie urn. Die staat nu leeg op de kast volgens mij.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die ken ik nog, zowel mijn vader als moeders voorlaatste huisje was dat.
Nee, dit was de moeder, niet de poes.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Schat, waar is de jerrycan met onze poes?"
"..."
Die gelooft in spoken?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, mevr Koen vindt dat een eng idee
Ah ja, daar zou je dat gewoon onder kunnen gooien ja. Als iemand dan nog vragen heeft, kan je het alsnog uitleggen/uitsplitsen.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hadden al oplopende kosten op lichaamsgewicht, dus die hadden ze gewoon kunnen verhogen. Waarschijnlijk wilden ze uitleggen waarom de kosten omhoog moesten, maar het is niet zo dat je wekelijks een dier komt cremeren, dus die uitleg is ook niet zo nodig.
Zo zonde dat ze gestopt zijnquote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens.![]()
Zij deden dingen met zodat wij het niet hoeven. Was altijd geweldig
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 mevr. Koen die nog niet helemaal wakker is en de jerrycan gaat vullen bij het tankstation.
Er lopen inmiddels heel veel gesprekken door elkaarquote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit was de moeder, niet de poes.
Wij kregen mijn moeder mee in een soort stevige papieren zak in een doos.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die ken ik nog, zowel mijn vader als moeders voorlaatste huisje was dat.
Ik was in de warquote:Op woensdag 12 november 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit was de moeder, niet de poes.
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er lopen inmiddels heel veel gesprekken door elkaar
quote:
Dat de geest dan rond het huis gaat dwalen?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, mevr Koen vindt dat een eng idee
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij kregen mijn moeder mee in een soort stevige papieren zak in een doos.
Eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo zonde dat ze gestopt zijn
Zulke TV krijgen we nooit meer
Hun haat jegens caravans is wel
Ook met uitstrooien van het weekend niet eng?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik snap dat 'eng' ook niet
oh das ook wat vreemd jaquote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik rij nu gezellig rond met as van m'n moeder in de kofferbak tot as zondag
Ik kreeg het in een soort kartonnen koker maar het as zat in een zak.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aangezien ik aangaf te gaan uitstrooien is dit geen echte urn. Ding lijkt een beetje op een jerrycan
samequote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik combineerde dit in m'n hoofd en dat gaf error.
Hmmm beter neem ik wat gereedschap mee zondagquote:Op woensdag 12 november 2025 09:00 schreef rival het volgende:
Toen mijn vader en zijn broer mijn oma's as gingen uitstrooien op het strand kregen ze de urn niet open en zijn ze met oma weer terug gegaan om het later nogmaals te proberen
Daarom even de verduidelijking.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er lopen inmiddels heel veel gesprekken door elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |