Moet je het wel zonder badkamer doen.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Goed idee. En laat het toeval zijn dat tegenover het morsige kerkje een mooi pand is vrijgekomen: https://www.funda.nl/detail/koop/roden/huis-brink-3/89504814/
Het is nooit te vroeg om kennis te maken met het lot van Sisyphus; vroeg of laat wordt het immers ook het zijne.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:17 schreef JAM het volgende:
Mijn oudste wordt met een maand of wat alweer 13 (!) en die heb ik te weten te interesseren voor de Griekse mythen.
Ik vond de vijf delen op een Rotterdams boekenmarktje en mocht ze in één keer voor vijfentwintig euro meenemen, dat heb ik natuurlijk gelijk gedaan.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb die jaren geleden gelezen, ik vond het erg onderhoudend en het is altijd prettig om een privé-domein deeltje ter hand te nemen, natuurlijk.
Hades (de game) is ook een aardige manier om daar kennis van te nemen.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg om kennis te maken met het lot van Sisyphus; vroeg of laat wordt het immers ook het zijne.
Helaas bleek ik te weinig weerbarstig voor dat spel. Ook had ik moeite met de art-style.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hades (de game) is ook een aardige manier om daar kennis van te nemen.
Waar ik me eerder zorgen om maak is dat er aan kunstmatige stupiditeit ook geen grens lijkt te zitten.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef Z het volgende:
Ik lees Leven & Lot. Daar staat gewoon een stuk over AI in.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |