abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:59:22 #276
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220951908
Nu ben ik bijna 2 weken hier, op dit moment in Washington. Wat me vooral verbaasd als Neder-Germaan is de ontzettende inefficiënte van het hele land. Overal staan stewards, suppoosten, beveiligers, richtingaanwijzers etc. Net in de trein terug richting NYC gestapt. Dan zijn er drie mensen al stuk voor het perron om de massa te splitsen in gewone boarders en priority-boarders, die vervolgens allemaal op hetzelfde perron terecht komen. Dan staan er op het perron ook weer verschillende mensen dingen te roeien, bijvoorbeeld bij de business-class coupé, dat de mensen met budiness class daar moeten instijgen. In musea ook allerlei mensen die dingen doen die net zo goed door bordjes gedaan kunnen worden, bijvoorbeeld als de weg naar links gaat mensen hierop wijzen. Gisteren op Arlington iemand die bij een leeg zebrapad volstrekt overbodig stond te wenken dat we konden oversteken..
Leek wel op de Sovjet unie waar iedereen een baan had. 95% van deze mensen is trouwens zwart.
The End Times are wild
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:59:54 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220951911
Om nog te zwijgen over alle verschillende politie en security voor echt alles..
The End Times are wild
pi_221055982
En, hoe staat het met de cultuur-sjok, L?
  maandag 15 juni 2026 @ 22:14:48 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221056173
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2026 22:04 schreef Gellius het volgende:
En, hoe staat het met de cultuur-sjok, L?
Ik ben weer terug in Nederland. Vond het een geweldige ervaring. Ook blij dat ik nog niet zo blasé ben dat ik niet gewoon blij en opgewonden kan raken van zo'n reis. Nu moet ik het rustig allemaal mentaal verwerken en een plek geven. Het was intens
The End Times are wild
pi_221077868
Aldus.
  donderdag 18 juni 2026 @ 18:27:51 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221081223

Dit raakte ook aan de essentie van humor
The End Times are wild
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:14:16 #282
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221086292
Dit vond ik ook wel humor:

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')