SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Plausibelquote:Op maandag 10 november 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
seriemoordenaars bestaan niet, ik heb er nog nooit één gezien
Fokkers bestaan ook niet, nog nooit 1 gezien.quote:Op maandag 10 november 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
gelukkig heb je het niet over FOK!kersquote:Op maandag 10 november 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fokkers bestaan ook niet, nog nooit 1 gezien.
Oh ja, FOK!kers, ook een enigma.quote:Op maandag 10 november 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig heb je het niet over FOK!kers
Die bestaan idd alleen op TV en dat is allemaal nepquote:Op maandag 10 november 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
Ik zag er gisteren nog eentje, die woont nog in mijn straat ookquote:Op maandag 10 november 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon er met een samenquote:Op maandag 10 november 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren nog eentje, die woont nog in mijn straat ook
Dat is wel heel dichtbijquote:Op maandag 10 november 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag er gisteren nog eentje, die woont nog in mijn straat ook
quote:
Ja sorry ik moet bij deze ook bekennen dat mijn vorige relatie een leugen was, ik deed gewoon alsof al die tijd.quote:Op maandag 10 november 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Woont ongeveer 300 stapjes verderopquote:Op maandag 10 november 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel heel dichtbij![]()
![]()
Is het wel een lange straat?
Sneeuwen hoeft van mij niet.quote:Op maandag 10 november 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
Ik vind wel als het binnenkort weer tegen het vriespunt aan is dat het dan ook wel gewoon een keertje mag gaan sneeuwen hoor. Als het dan toch koud is buiten.
Als het maar niet sneeuwt als ik aan het werk ben. Naar het werk gaan en naar huis gaan is niet zo heel erg atm Alleen uitkijken voor gladde plekkenquote:Op maandag 10 november 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
Ik vind wel als het binnenkort weer tegen het vriespunt aan is dat het dan ook wel gewoon een keertje mag gaan sneeuwen hoor. Als het dan toch koud is buiten.
"bereid je maar voor op meer prijsstijgingen".quote:Op maandag 10 november 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
Pak koffie wordt nog eens 10 procent duurder, en bereid je maar voor op meer prijsstijgingen
Volgende keer als de DG weer in de aanbieding zien flink hoarden dus @:haags @:4EverBlackEyed
Lolquote:Op maandag 10 november 2025 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"bereid je maar voor op meer prijsstijgingen".
Alsof iemand weet hoe dat moet. Ademhalingsoefeningen? WTF
Voorbereiden, dus nu zoveel inslaan dat je genoeg hebt totdat de prijzen weer gaan dalenquote:Op maandag 10 november 2025 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"bereid je maar voor op meer prijsstijgingen".
Alsof iemand weet hoe dat moet. Ademhalingsoefeningen? WTF
Alsof prijzen weer ooit echt dalen. De enige prijzen die ik in de supermarkt een beetje naar beneden zie gaan af en toe zijn de huismerk producten zoals melk enz.quote:Op maandag 10 november 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorbereiden, dus nu zoveel inslaan dat je genoeg hebt totdat de prijzen weer gaan dalen
Pakken koffie? Zeshonderd pakken koffie omdat het EEN DUBBELTJE duurder gaat worden? Man koffie heeft al sinds de jaren '80 een dagprijs als het niet langer is. Jongens wat weer een paniek.quote:Op maandag 10 november 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorbereiden, dus nu zoveel inslaan dat je genoeg hebt totdat de prijzen weer gaan dalen
Inslaan is wel een beetje jouw ding.quote:Op maandag 10 november 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pakken koffie? Zeshonderd pakken koffie omdat het EEN DUBBELTJE duurder gaat worden? Man koffie heeft al sinds de jaren '80 een dagprijs als het niet langer is. Jongens wat weer een paniek.
Ja het is ook elke keer hetzelfde gezeik. De prijs stijgt 'de prijs op de wereldmarkt stijgt dus we moeten de prijzen verhogen', de prijs daalt 'we hebben nog voorraad die we tegen een hoge prijs hebben ingekocht dus we kunnen de prijzen niet verlagen'quote:Op maandag 10 november 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof prijzen weer ooit echt dalen. De enige prijzen die ik in de supermarkt een beetje naar beneden zie gaan af en toe zijn de huismerk producten zoals melk enz.
quote:Op maandag 10 november 2025 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pakken koffie? Zeshonderd pakken koffie omdat het EEN DUBBELTJE duurder gaat worden? Man koffie heeft al sinds de jaren '80 een dagprijs als het niet langer is. Jongens wat weer een paniek.
Precies. Als IK het niet nodig vind is het totale onzin.quote:
Irma.gifquote:Op maandag 10 november 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
heeft iedereen nog genoeg toiletpapier??
uhuhquote:
Zou eigenlijk voor de gein nu eens gewoon vijfhonderd rollen moeten bestellen nou die fietskar niet meer in de weg staatquote:Op maandag 10 november 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
Anders kunnen we aankloppen bij Flesquote:Op maandag 10 november 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
kun je altijd proberen. grote kans dat hij je voor de dichte deur laat staanquote:Op maandag 10 november 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders kunnen we aankloppen bij Fles
Staat wel op de boodschappenlijst van morgen, hopelijk is het nog niet op in de winkel.quote:Op maandag 10 november 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
Dikke kat.quote:Op maandag 10 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Vlooienbandje zat ineens best strak bij Hedwig. Was even spannend om die door te knippen met een ongeduldige kat maar het is gelukkig gelukt. Ik weet ook niet hoe het kan dat hij ineens best strak zat.
Jou wel ja.quote:Op maandag 10 november 2025 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je altijd proberen. grote kans dat hij je voor de dichte deur laat staan
huehuequote:Op maandag 10 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had het haar van m'n cavia geknipt
quote:Op maandag 10 november 2025 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Als IK het niet nodig vind is het totale onzin.
Ja we moeten het niveau hier wel laagdrempelig houdenquote:Op maandag 10 november 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst ontplofte cavia getypt maar ik dacht 'daar gaan we'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |