abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219242628
HvK, zus die broertje helpt met aankleden, want zelf kan hij dat nog niet. Moeders heeft er geen tijd voor, want die moet filmen.
Het helpt waarschijnlijk al om de tv eens uit te doen, zodat zijn focus bij het aankleden blijft. Maar dat zal voor moeders te lastig zijn, want dan heeft ze geen babysit. Niks ten nadele van het jongetje in kwestie! Ik denk dat moeders hem wel kan helpen met picto's bijv. In welke volgorde hij wat aan kan doen. Maar dat zal voor haar te veel moeite zijn.
pi_219242646
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 07:56 schreef Miepje77 het volgende:
HvK, zus die broertje helpt met aankleden, want zelf kan hij dat nog niet. Moeders heeft er geen tijd voor, want die moet filmen.
Het helpt waarschijnlijk al om de tv eens uit te doen, zodat zijn focus bij het aankleden blijft. Maar dat zal voor moeders te lastig zijn, want dan heeft ze geen babysit. Niks ten nadele van het jongetje in kwestie! Ik denk dat moeders hem wel kan helpen met picto's bijv. In welke volgorde hij wat aan kan doen. Maar dat zal voor haar te veel moeite zijn.
Ik heb het idee dat haar cupmaat hoger is dan haar IQ, dus die picto's heeft ze geen idee van, zouden haar ook nog wel kunnen helpen.
Zou er een picto bestaan voor 'benen bij elkaar houden'?

Ik vind het bij deze vrouw onbegrijpelijk dat school o.i.d. (ogenschijnlijk) niks signaleert.
pi_219242654
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en die Annemarie! Voorheen kwam Sinterklaas pas 1 week voor pakjesavond in huize Geerts, anders kon ze wekenlang niks met die kinderen. Belachelijk dus ook dat op school het Sinterklaasjournaal werd gekeken!

Er kan in een paar jaar veel gbeuren!
😊
pi_219242733
Ik zag het artikel van AM voorbij komen. Best stuitend dat zij Tim Hofman nu als schuldige aanwijst voor iets dat ze zelf iedere dag opnieuw weer veroorzaakt.

Bizar ook dat journalisten zich lenen voor dit soort riooljournalistiek.
pi_219242737
Volgens mij zeiden ze in q&a alleen dat de boerderij op alle drie de namen stonden? Niet dat ze het met z'n drieën hebben betaald.
Sowieso begon jvp pas te verdienen (met social) toen de poly begon toch? Of had ze daarvoor al samenwerkingen?
pi_219242747
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik zag het artikel van AM voorbij komen. Best stuitend dat zij Tim Hofman nu als schuldige aanwijst voor iets dat ze zelf iedere dag opnieuw weer veroorzaakt.

Bizar ook dat journalisten zich lenen voor dit soort riooljournalistiek.
Ja, en ook geen enkele kritische vraag stellen. Alhoewel, als ze dat wel willen zal AM geen interview willen doen. Ze moet kunnen liegen zoveel ze wil.
pi_219242773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat haar cupmaat hoger is dan haar IQ, dus die picto's heeft ze geen idee van, zouden haar ook nog wel kunnen helpen.

Ik vind het bij deze vrouw onbegrijpelijk dat school o.i.d. (ogenschijnlijk) niks signaleert.
Proest hahaha

Het is bijna niet te doen zó onnozel zijn de mom fluencers. Debbie, Sanneke, hvk…..

En ik scrollde net voorbij de dagvlog van wilines warme huis. Dat is werkelijk alleen maar geklaag en gemekker dat ze de balans kwijt is en het zo druk heeft. Waarmee is niemand duidelijk. Die meid zit de hele dag thuis met haar kind, doet middag dutjes, schoonmaken en wandelen.

Menig moeder heeft niet eens op een vrije dag zo’n rustige dag.
pi_219242791
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Maar daarin spreekt ze zichzelf tegen, het meisje hoeft bv geen spreekbeurten te doen en dus werkt school wél mee. (Ook zonder een duidelijke diagnose)
pi_219242861
Debbie begint met een nieuwe therapie vandaag 🫣
pi_219242866
Heeft Tim Hofman iets specifieks over AM gezegd? Zo ja, wat dan? Of was het is algemeens?
pi_219242900
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef proud_mami het volgende:
Heeft Tim Hofman iets specifieks over AM gezegd? Zo ja, wat dan? Of was het is algemeens?
Hij heeft een uitzending gemaakt over familievloggers. AM vind dat ze niks fout doet en deed en de Bellingas, die waren pas fout.. want die gebruikten hun kinderen voor reclame, en dat deed zij niet.

Ze is oostindisch blind.
pi_219242906
quote:
hij heeft volgens mij in die aflevering AM niet eens genoemd, maar wel andere familie accounts.

Ik zou het hilarisch vinden als Tim Hofman ook opeens bij AM voor de deur staat, aangezien ze hem continu noemt als oorzaak voor alle gezeik. Ik ben #teamtim overigens, het is bizar hoe AM hier mee om gaat
pi_219242913
quote:
Hij heeft AM nooit genoemd, niet gequote en geen info over haar vermeld in die uitzending.
Waarin anderen wel bij naam zijn genoemd en beelden zijn getoond van kanalen
pi_219243094
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ondersteunend, niet oplossend.
Dat we vooral niet denken dat ze opknapt....
pi_219243153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Heeft ze de anderen allemaal afgerond dan?

(dit was sarcastisch bedoeld)
pi_219243168
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 09:34 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
En de hulp van vrijdag is nu woensdag 😂 tja duh... vrijdag zitten de meeste kinderen de hele dag op school.. woensdag moet ze de halve dag mama spelen... fijn dat iemand anders dat nu voor haar doet! Ook (vooral) voor de kinderen
pi_219243188
Ik snap het stuk over Annemarie in het AD niet zo. Het is ook een beetje houterig opgeschreven en ze specificeert niet echt wat voor haat enzo ze dan allemaal krijgt. En ze zegt dat met Jet is begonnen met filmen (en Insta) maar dat was toch met Guus?

quote:
Haar momfluencerschap begon ook door de kinderen. „Toen Jet was geboren, kreeg ik een digitale camera en ging ik veel foto’s maken. Ik had er oog voor. Toen zei Julia dat ik aan Maarten een nieuwe telefoon moest vragen die, anders dan mijn oude Nokia, kon filmen. Dan kon ik het op Insta zetten. Ik kende dat niet. De likes deden wel wat met me en voor ik het wist had ik heel veel volgers. Nu verdien ik er goed aan”, zegt Geerts, met nu 96.600 volgers.
Of was dat dan alleen insta?

En wat ze zegt over het vieren van Sinterklaas en zo klopt ook geen hout van:
quote:
Dat betekent niet dat het gezin in extreme luxe leeft. „Ik ben nog gewoon Annemarie op klompen en met een tuinbroek aan. Op hun verjaardagen krijgen de kinderen van ons een cadeau, vaak tweedehands, en van de andere kinderen een knutselwerk. Van Sinterklaas hebben we een bingo gemaakt. Cadeaus zijn zo duur. Ik vind het belangrijk dat ik geld op de goede manier uitgeef en ik leer de kinderen dat niet alles draait om geld.”
Heeft die interviewer uberhaupt op haar insta gekeken?
pi_219243193
AM is gewoon media/aandachts geil en hoopt op aandacht van Tim. Juist nu met haar boek…
pi_219243203
Mijn geldzaken… klaagt over de vele reclame berichten vandaag. Ook zo hypocriet, gezien haar vele aff linkjes.
pi_219243204
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 09:34 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Opvallend dat ze dat erbij vermeld
pi_219243232
Dat AM zich zo aangevallen voelt door Tim Hofman zegt genoeg. Ze weet zelf ook wel dat ze verkeerd bezig is. Maar het levert haar te veel op om er mee te willen stoppen.
pi_219243338
Judith die helemaal naar Zwolle rijd voor een Nintendo switch2? Ik ben beetje in shock merk ik... een trampoline en een switch2
Judith laat de euro's ineens rollen
Zelf in sale of 2e hands is dat niet goedkoop
pi_219243352
Demammavan: Zijn er echt mensen die aan hun man een nieuwe telefoon vragen? Ik weet het niet, ik koop een telefoon, laptop e.d. als ik een nieuwe nodig heb. En dan een 14-jarige dochter, die tegen haar moeder zegt, dat ze aan haar man een telefoon moet vragen...

Ik word een beetje moe van het woord haat. Hoe vaak gaat dit nog genoemd worden (en ja, ik weet dat het boek fel gepromoot moet worden)? Jammer dat Annemarie er niet bij vermeldt hoe ze omgaat met kritiek. Kritiek wordt ook geweerd, want het moet positief en gezellig blijven op haar account. Ik denk dat iedereen het er wel over eens is, dat online haat een groot probleem is, maar juist door zo te hameren op regels en kaders, zou het wel netjes zijn om ook te reageren op nette, kritische vragen. En dan een echte reactie van Annemarie zelf, niet eentje van een AI-bot.
pi_219243432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die helemaal naar Zwolle rijd voor een Nintendo switch2? Ik ben beetje in shock merk ik... een trampoline en een switch2
Judith laat de euro's ineens rollen
Zelf in sale of 2e hands is dat niet goedkoop
En lekker rijden met telefoon in de hand, waardoor je moet schakelen met links. 439¤ boete zou haar eens goed doen.
pi_219243446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:31 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
En lekker rijden met telefoon in de hand, waardoor je moet schakelen met links. 439¤ boete zou haar eens goed doen.
Ik gun haar al tijden een flinke verkeersboete 🫣 met haar aso gedrag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')