quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ouwe eend![]()
Ik ben lekker jonger.whoop whoop 2 hele jaren.
Echt niet. lekker puh uhquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Jij boefje, ik ben de jongste hier.
Vat ff samen in minimaal 300 woorden svp!!! 400 mag ook, vooruut maar, om dat jij het bent..quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
jawel hoor
vond het beetje drama dit weekend op fok vooral, maarja daar kunnen jullie niks aan doen.
Met jullie?
13 jaar geleden wel hoor.quote:
iets meer als 10 jaar ouder als ik benquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lied en ik zijn dus even oud.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vat ff samen in minimaal 300 woorden svp!!! 400 mag ook, vooruut maar, om dat jij het bent..
Met ons alles primark. Gracias!!
Misschien niet denken dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had verwacht dat Ellen Hoog een elektrische melkboer onder haar trui vandaan zou goochelen. Door het woord "adult", heh! Niet dat ik zo ben, wou ik ff zegguhn.
Hallo Marcus, vriend
Hoiquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee 76, nou goed.![]()
Avond kerel.
Nooit vergevenquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]. (allemaal al opgelost en uitgesproken wmb trouwens met FA en ADM.
)
goed degene die het veroorzaakte niks van gehoord. maar oke ben niet zo van haat houden enzo, dus ook maar al vergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
lol zou het haast doen, maarja, ik was er echt pissed over. Maar er hoeft van mij niet een heel drama gevolg op te komen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nooit vergevenStuur maar in dm wie het was. Zal ik dat varkentje even wassen
Ik vrees dat hem dat niet gaat lukken, veel te weinig woorden.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vat ff samen in minimaal 300 woorden svp!!! 400 mag ook, vooruut maar, om dat jij het bent..
Met ons alles primark. Gracias!!
haha jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees dat hem dat niet gaat lukken, veel te weinig woorden.
Niets dramaquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
lol zou het haast doen, maarja, ik was er echt pissed over. Maar er hoeft van mij niet een heel drama gevolg op te komen.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het kan nog erger... uit Nederland uiteraard
Haha Ik heb al heel veel reactie video's met hun gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
weet je ik zou het doen als ik dacht dat het wat zou helpen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niets dramaGewoon een stoeptegel op de koffietafel and that is that!@
Reactie video's uberhaubt zijn leukquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha Ik heb al heel veel reactie video's met hun gezien
Ja, je zit met hem zo aan de 14duuzend. En dan begrijo je d'r nog geen reet vanquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees dat hem dat niet gaat lukken, veel te weinig woorden.
Gewoon Copilot een stuk laten schrijven voor je, zo klaar.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik zou het doen als ik dacht dat het wat zou helpen.
Maar zit te lang op fok! daarvoor, komt alleen maar weer meer drama van
mjah herken het al in de mailtjes van de gene waarvan ik denk, je kunt zoiets niet zelf typen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon Copilot een stuk laten schrijven voor je, zo klaar.
hou hem in gedachte, vast wel een keer dat ik weer wat te klagen hebquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]Okee! Maar mocht je van gedachten veranderen: dm sly gerust
Ik ook wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reactie video's uberhaubt zijn leukIk blijf er weleens een avondje in plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |