abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219235135
Ik weet niet waarom, maar ik keek vandaag "The day after tomorrow" uit 2004 en om de 1 of andere reden meende ik dat iets niet klopte. Toen ik er serieus naar ging kijken, weet niet waarom, het gevoel was echt dat er iets niet in de haak was, zag ik wat het was.

Hier heeft hij net de lijn getekent

En dan iets later zie je dit

Nou ja het is al wel duidelijk dat het niet klopt maar ik overlay het alsnog maar even

De lijnen zijn compleet anders.

Ik vraag me wel af hoe zoiets kan gebeuren. Besloten ze dat de lijn niet goed genoeg getekend was en daarna een nieuwe gedaan? Ik denk het zelf wel omdat je ziet dat bij de eerste afbeelding de lijn links nog heel dik is, en dan steeds vager wordt na ongeveer de helft. Bij de tweede afbeelding is het gewoon weer een dikke heldere streep. Ik denk dus dat ze daarom het opnieuw hebben gedaan, maar de scene waarin hij de lijn tekent niet opnieuw wilden doen..
  zondag 9 november 2025 @ 21:44:03 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219235276
Heb jij dit niet bewerkt in photoshop?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219236008
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Masberum het volgende:
wereldschokkend nieuws dat jaren geleden al op reddit stond
https://www.reddit.com/r/(...)logist_draws_a_line/
pi_219236032
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 23:28 schreef Moonversion het volgende:

[..]
wereldschokkend nieuws dat jaren geleden al op reddit stond
https://www.reddit.com/r/(...)logist_draws_a_line/
Ja ik had niet anders verwacht. Maar toch knap dat het me zelf opvalt zo
pi_219237717
Zie je zo vaak. Boek open, boek dicht, glas vol, glas leeg. Weerspiegeling van cameramensen of regie in ramen of spiegels.
pi_219237793
Toevallig net begonnen aan seizoen 3 van Jack Ryan. Daar moeten ze in de nacht op de Zwarte Zee aan boord van een schip gaan, met een rubber speedbootje. Daar pikken ze wat op, vervolgens belt hij zijn opdrachtgever en die zegt "Yo, kan je dat naar Athene brengen", "ja prima". Hoppa volgende scene komt dat bootje in de ochtend aan in Griekenland.

Maar Griekenland grenst niet aan de Zwarte Zee. Zelfs als je vlak voor de Bosporus begint is dat een route per boot van 700km, door de Bosporus, de Zee van Marmara en de Egeïsche Zee met een rubber speedbootje, in het geheim.

Maar goed, dat doen Amerikaanse schrijvers wel vaker met geografie in Europa of andere delen van de wereld. Klopt vaak geen zak van, terwijl dat echt minder dan een minuut googelen is.
  maandag 10 november 2025 @ 12:38:04 #7
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219238006
Waarom heet die film niet gewoon overmorgen dan
Want het wetboek ken ik ook
  maandag 10 november 2025 @ 22:40:51 #8
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_219241869
Op IMDb heeft iedere film rubriekjes als 'Trivia' en 'Goofs'. Vooral bij wat oudere films zijn die vaak zeer uitgebreid en leuk om te lezen.
De fout van TS wordt er inderdaad ook behandeld.
Mens sana in corpore sano
pi_219255237
Aangezien ik iets met capuchons heb let ik soms op de positie van de capuchons bij acteurs als ze een hoodie of een jas dragen met capuchon.

zo zag ik bij flikken maastricht de dochter van Wolfs. Fleur haar capuchon in de ene schot netjes lag en in de andere schot binnenste buiten :) terwijl er niets van actie was :') vond ik toen wel opmerkelijk
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219255244
En geloof me zoiets kom je best veel tegen als je daar op let.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')