Was jij niet degene die zei dat ik tantoe moest zeggen i.p.v. tanter??quote:
Ik haal eens in de 1-2 weken soep bij mijn oma, dus die maak ik nooit zelf.quote:
Nee dat was ik nietquote:Op zondag 9 november 2025 19:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zei dat ik tantoe moest zeggen i.p.v. tanter??
Volgens mij wel, maar prima, agree to disagreequote:
Wat voor soep? Uitgebreid(e) beschrijving, beoordeling en beeldmateriaal aub.quote:Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik haal eens in de 1-2 weken soep bij mijn oma, dus die maak ik nooit zelf.
Zelfs dit lijkt mij nog lekkerderquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Ok, volgende week dan soep van oma.quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat voor soep? Uitgebreid(e) beschrijving, beoordeling en beeldmateriaal aub.
Dit is de beste pastavormquote:Op zondag 9 november 2025 20:29 schreef Scuidward het volgende:
Nog nooit zulke rare asperges gezien.
Is ook een snack voor na het avondeten.quote:
De meeste sprookjes zijn bedrog.quote:Op zondag 9 november 2025 21:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ok, volgende week dan soep van oma.is weer de tijd van het jaar, dus denk snert.
Ben zelf meer van de fusilli, maar zal deze snottebellen eens kopen als ik ze tegenkom bij de Hoogvliet.quote:
Mijn tosti is beter!quote:
Deze verkopen ze alleen in Italiaanse supermarkten. (En soms bij de Xenos als je geluk hebt)quote:Op zondag 9 november 2025 21:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de fusilli, maar zal deze snottebellen eens kopen als ik ze tegenkom bij de Hoogvliet.
Snack, geen maaltijdquote:
echt een level 2 maaltijdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |