Een complotdenker is een vrijdenker die op basis van leugens gaat zoeken naar een alternatieve waarheidquote:Op zondag 9 november 2025 10:32 schreef Scuidward het volgende:
Een complotdenker is iemand die zegt dat ik mijn eigen onderzoek moet doen omdat diegene niet in staat is de conclusies van zijn eigen onderzoek coherent en overtuigend te presenteren.
113quote:Op zondag 9 november 2025 10:16 schreef DJKoster het volgende:
Reductie van de mensheid kan ik alleen maar toejuichen.
Omdat de werkelijkheid complex is gooi jij er nog een sterker complex sausje overheen zodat je niet meer proeft wat je eet.quote:Op zondag 9 november 2025 10:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een complotdenker is een vrijdenker die op basis van leugens gaat zoeken naar een alternatieve waarheid
dan doet het niet meer toe of de alternatieve waarheid de waarheid is, maar een instinctieve en intuïtieve overlevingsmodus
Toch opmerkelijk dat zulke vrij geesten en kritische denkers op de een of andere manier vrijwel allemaal in precies dezelfde complotten geloven.quote:Op zondag 9 november 2025 10:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een complotdenker is een vrijdenker die op basis van leugens gaat zoeken naar een alternatieve waarheid
dan doet het niet meer toe of de alternatieve waarheid de waarheid is, maar een instinctieve en intuïtieve overlevingsmodus
ik sta niet zo in de wedstrijd, maar sommige mensen wel. Dat zijn mensen die geloven dat de aarde plat is.quote:Op zondag 9 november 2025 13:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Omdat de werkelijkheid complex is gooi jij er nog een sterker complex sausje overheen zodat je niet meer proeft wat je eet.
Dat is dus niet zo. Ben een vriend kwijtgeraakt omdat hij helemaal doordraaide. Omdat helaas sommige mensen niet tot didactische en cognitieve capaciteiten beschikken om onzin van geloofwaardigheid te onderscheiden.quote:Op zondag 9 november 2025 13:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat zulke vrij geesten en kritische denkers op de een of andere manier vrijwel allemaal in precies dezelfde complotten geloven.
Vind ik een redelijk verdedigbaar standpunt waardoor je in mijn boekje niet als complotdenker bekend staat.quote:Op zondag 9 november 2025 14:46 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb een nieuwe manier van (over)leven. Ik laat mij informeren en niet overtuigen.
Daarom ben ik ook niet pro Oekraïne of pro Rusland, en ben ik niet pro Israël of pro Palestina
Ach.. Ik wist niet of het een aanval was op mij..quote:Op zondag 9 november 2025 15:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vind ik een redelijk verdedigbaar standpunt waardoor je in mijn boekje niet als complotdenker bekend staat.
Als dat je mening is snap ik niet dat je zo verontwaardigd lijkt te reageren op het stukje proza uit je OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |