Zwempak.quote:
Met wat oude guldens.quote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Recce het volgende:
Misschien ook genoeg cashgeld? Ik weet niet of je daar wel overal met pin kan betalen.
Dat lijkt me wel lekker rustig inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met oud op nieuw zit ik in de Ardennen. Dan moet je er ook van uit gaan dat alle winkels gesloten zijn, niemand je kan of wil verstaan en de verwarming in je huis stuk is. Heb er wel zin in.
En woordenboek Duits?quote:Op zondag 9 november 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
Oke streekwoordenboek stond ook niet op mijn lijstje
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 november 2025 16:05 schreef essnhills het volgende:
Alles behalve zwempak stond al op mijn lijstje
Mijn leidingevende moest gisteren ook naar Zeeland met het voetbalteam van zijn dochterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Goed puntquote:Op zondag 9 november 2025 16:09 schreef Recce het volgende:
Misschien ook genoeg cashgeld? Ik weet niet of je daar wel overal met pin kan betalen.
quote:Op zondag 9 november 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben volgende week een lang weekend in Zeeland
Zeelandquote:
Misschien ook even een zaklamp mee.quote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed punt
Hebben ze wel 24 uur per dag stroom daar?
@:luctor.et.emergo
quote:Op zondag 9 november 2025 15:51 schreef essnhills het volgende:
Noem nog eens wat dingetjes om mee te nemen?
Anticonceptiemiddelen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben volgende week een lang weekend in Zeeland
quote:
Het water stroomt daar 24 uur per dagquote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed punt
Hebben ze wel 24 uur per dag stroom daar?
@:luctor.et.emergo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |