Mijn zusje is 12quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:03 schreef Cockwhale het volgende:
Jij bent verkouden, maar je zusje heb ik verwarmd. Wat jullie echter wel delen is dat zij ook een verstopte holte heeft en zeer keeltje.
Stel je niet aan man, sissyquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja hoor heb weer eens mijn jaarlijkse verkoudheid te pakken.
Ieder jaar ergens begin november.
Maandag heb ik een belangrijke afspraak. Laten we hopen dat het bij keelpijn en verstopte neus blijft
Ik stel mij niet aan man. Ik accepteer de verkoudheid. Ik hoop gewoon dat het niet erger wordtquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maandag heb ik een belangrijke afspraak.
Verder wil ik hier niet op ingaanquote:
Bij mij begint het vaak met keelpijn en dat is het meest verschrikkelijke van alles, lig weleens 2 nachten wakker daarvan echt niet te doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Laten we hopen dat het bij keelpijn en verstopte neus blijft
Vergeleken met al je kuttopics zou dit nog de beste zijnquote:
Van harte beterschap gewenst Capuchon!quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maandag heb ik een belangrijke afspraak. Laten we hopen dat het bij keelpijn en verstopte neus blijft
Homoquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom plan je afspraken is als je weet dat je in deze periode verkouden bent?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koop een dagboekquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik stel mij niet aan man. Ik accepteer de verkoudheid. Ik hoop gewoon dat het niet erger wordt
quote:Op zondag 9 november 2025 11:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Homo
Stel je niet aan.
Met je slappe Belgische instelling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |