Daar hebben ze een aantal bomen uitgestald staan en die voldoen helemaal (mat, rood), maar die zitten niet bij hun assortiment. Blijkbaar kopen/huren ze die bij eenquote:
Heb je gevraagd naar een manager oid? Of gewoon een medewerker die dat niet mag beslissen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Daar hebben ze een aantal bomen uitgestald staan en die voldoen helemaal (mat, rood), maar die zitten niet bij hun assortiment. Blijkbaar kopen/huren ze die bij een
retailinrichter. Daar heb ik het ook nagevraagd, maar ze wisten mij niet te vertellen waar ze vandaan komen.
Kon je er niet een merkstickertje op vinden?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:58 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Daar hebben ze een aantal bomen uitgestald staan en die voldoen helemaal (mat, rood), maar die zitten niet bij hun assortiment. Blijkbaar kopen/huren ze die bij een
retailinrichter. Daar heb ik het ook nagevraagd, maar ze wisten mij niet te vertellen waar ze vandaan komen.
Of een foto, en door ai halenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Kon je er niet een merkstickertje op vinden?
De medewerker heeft daarvoor wel een telefoontje moeten plegen, maar meer met de vraag waar ze de boom vandaan hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Heb je gevraagd naar een manager oid? Of gewoon een medewerker die dat niet mag beslissen?
Zou ik zelf nog 's telefonisch of per mail na kunnen vragen.quote:Anders heb je best kans dat je hem kunt kopen (eventueel na de kerst)
Vond ik ook. Ze hebben ook versierde bomen uit hun assortiment, maar juist deze is niet te koop.quote:Raar trouwens om zoiets uit te stallen, jou er gek mee te maken, en het dan niet willen verkopen
Ook gezocht, niet kunnen vinden. En ik denk dat Intratuin het ook niet echt tof zou vinden als ik ter plekke een boom zou aftuigen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Kon je er niet een merkstickertje op vinden?
Ook geprobeerd, maar een versierde boom geeft nogal generieke resultaten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Of een foto, en door ai halen
Al gezien, maar die is juist gemaakt van glinsterende metalliclook naalden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:13 schreef Jordy-B het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)393159-6605608028157
Hoef ik er ook geen lichtjes meer in te doen zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:43 schreef PzKpfw het volgende:
Rondom Tsjernobyl staat er vast wel ergens een.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |