Helaas neit. Neem doorgaans geen pen en papier mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Was jij dan zo'n fokking idioot die geen briefje of iets dergelijks achterliet met jouw contactgegevens?
Dan ga je naar huis of weetikveelwaarheen en schrijf daar een briefje. Keer terug naar de auto en laat dat briefje achter.quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Helaas neit. Neem doorgaans geen pen en papier mee.
Moet wel ergens een emldpunt zijn lijkt me. Is niet de eerste keer. Dit niet melden gaat me kut laten voelen.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:11 schreef Frommars99 het volgende:
Hang een briefje in die wijk;
sorry voor die deuk, te dom om me te melden
ben thuis en herinner me toch niet exact dezelfde plek johquote:Op zaterdag 8 november 2025 00:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan ga je naar huis of weetikveelwaarheen en schrijf daar een briefje. Keer terug naar de auto en laat dat briefje achter.
Schade aan iemands auto maken en niks achterlaten is een kuststreek.
Op zaterdag 8 november 2025 00:22 schreef Marsenal het volgende:
Die Aygo is echt niet zoveel waardquote:Op zaterdag 8 november 2025 00:19 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dat was mijn auto. Je mag 500 voor de schade overmaken, dan laat ik het erbij
Die is überhaupt het repareren niet waard. Gewoon lekker doorgaan met je leven maat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die Aygo is echt niet zoveel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |