abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219222827
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef Queller het volgende:
Half '22 hebben we bij onze (wiite) buitenpoes de oortjes laten verwijderen. Haar oortjes verbrandden steeds en dat is pijnlijk en op termijn gevaarlijk bovendien. Ze moest drie weken binnen blijven om te herstellen. Daarna is ze naar buiten gegaan en niet meer binnen gekomen. Gewoon niet meer. Vanavond zat ze ineens voor de deur en nu zit ze binnen voor het raam :o
BOH! Zo een had ik ook O+ Mocht nooit naar buiten in de regen omdat anders zn hersens volliepen O+

Mocht op een gegeven moment sowieso niet meer naar buiten omdat hij overal goedkope brekkies ging jatten, terwijl hij thuis duur gruisvoer kreeg :') O+

Was ook eens keilang weg. Net toen ex en ik naar elkaar uit hadden gesproken dattie wel dood moest zijn, zattie op zn dooie akkertje voor de deur. Letterlijk toen ik naar beneden ging om een bakkie troostthee te maken. Uit gewoonte de lamel opzij tikken om te kijken of poes er zat. Zattie te klagen dattie zo lang moest wachtent tot iemand eens open deed :') Nu team binnenpoes geworden.

Al honderd jaar dood, missem nog steeds O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219222828
Tja…wat ik doe helpt vaak wel om te voorkomen.
Als hoezen geen sluiting hebben. Het voeteneind naar binnen slaan 1of 2 x - en de resterende hoes er zig zag over heen. Dat is in de breedte.
En in de lengte dan ook zig zag. Dan heb je een vierkant pakketje. Water en sop komt toch wel overal doorheen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219222848
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blues ;( :'(

Wij gaan vandaag de slaapplek van een buurpoes ontmantelen. Die ligt al maanden elke middag te tukken op de tuinbank onder de overkapping. Maar die kussens moeten nou toch wel echt naar binnen. Ik zet wel een doosje met een dekentje neer voor het arme beest.
Ik lees vaak dat dekentjes in de winter gevaarlijk zijn. Stro / hooi is beterder qua isolatie en warmte.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219222871
Blues :*
pi_219222962
Vanmorgen werken. Rustige route dus tijd voor klets en koffie.
Alle collega’s klaar, dus ik kon naar huis (25min enkele reis). Loop net binnen: telefoon. Ik was de enige die nog oppakte. Spoedoproep waar de bereikbare dienst niet heen kon want die hadden hun eigen gedoe.
Dus ik kon 25 min terug. Helaas het probleem niet kunnen fixen, dus cliënt moest alsnog naar de HAP.

In de auto naar huis telefoon van mijn ouders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu thuis, vanaf half zeven onderweg op een half broodje filet americain. Beetje over mijn honger heen nu maar moet toch wat eten.

Hoe was jullie zaterdag?

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 08-11-2025 17:39:28 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219222963
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik lees vaak dat dekentjes in de winter gevaarlijk zijn. Stro / hooi is beterder qua isolatie en warmte.
Wat is er gevaarlijk aan dekentjes? :o
pi_219222969
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar doe ik ook niet aan. Al is het soms lastig dat je iets wil maar dat bestaat niet

En grrr haal de was uit de droger, zit alles (nog nat) in de hoes van het dekbed. Is daar een handigheidje voor om dat te voorkomen?
En jij bent handig met naaiwerk: maak wat knoopsgaten en dan of knopen aan de andere kant of bais band erdoor om dicht te strikken. 😇
pi_219222981
Potverdrie @Cat-astrophe . Wat een Zorg en gedoe.

Ga hierboven dan lekker over poezen lezen. Sterkte ermee.
pi_219222984
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:24 schreef Queller het volgende:

[..]
Die worden uiteindelijk ook gewoon koud ofzo?
pi_219222991
Jeetje @Cat-astrophe wat een ellende. Is dat de tante met wie he ook regelmatig uiteten ging en naar voorstellingen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_219222998
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die worden uiteindelijk ook gewoon koud ofzo?
Transpireren katten? Dat vocht bevriest…
pi_219223007
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
Transpireren katten? Dat vocht bevriest…
Ik weet het allemaal niet. Als ik op reddit mensen zie posten over dekentjes reageren er steevast mensen met WAWOEEEDEKENTJEPAKHOOI(OF STRO?)
pi_219223051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:cat-astrophe wat een ellende. Is dat de tante met wie he ook regelmatig uiteten ging en naar voorstellingen?
Ja ;(

We zouden dit najaar nog een keer naar de lokale ster. En ik had haar verleid volgend jaar mee te gaan naar een Queen tribute. We hebben/hadden diverse gemeenschappelijke interesses.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219223066
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:24 schreef Queller het volgende:

[..]
Nat stro zal sneller drogen dan nat dekentje denk ik? Maar bij een droge schuilplek lijkt het mij niet veel uitmaken.

Keesje O+
pi_219223076
Ik kom straks op van alles hier terug hoor maar ik moet even een enorme :'( dorn want ik keek net Close your eyes Hind :'(

Fuck :'(
Spoilers!
pi_219223127
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom straks op van alles hier terug hoor maar ik moet even een enorme :'( dorn want ik keek net Close your eyes Hind :'(

Fuck :'(
Ja, die keek ik gisteren voor het slapen gaan ;( Was echt een top-plan, dat ;(
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 november 2025 @ 17:47:54 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219223146
Dagje Diemen voor Regiocongres D66. Weerbaarheid was het thema.
Ik ging naar Digitale Weerbaarheid en daarna Wat als we 72 uur geen stroom hebben? Een hoge pief van de Veiligheidsregio deed een verhaal. Zeer interessant. Er is blijkbaar al een campagne gestart alleen bijna niemand van ons had het nog gezien want we kijken geen tv meer en de radio is ook vervangen door podcasts. Dus ik vroeg me wel af is je boodschap wel gericht op wie je wil bereiken. :s)
Buiten dat wel een interessant verhaal.

Cat :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219223232
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:47 schreef borisz het volgende:
Dagje Diemen voor Regiocongres D66. Weerbaarheid was het thema.
Ik ging naar Digitale Weerbaarheid en daarna Wat als we 72 uur geen stroom hebben? Een hoge pief van de Veiligheidsregio deed een verhaal. Zeer interessant. Er is blijkbaar al een campagne gestart alleen bijna niemand van ons had het nog gezien want we kijken geen tv meer en de radio is ook vervangen door podcasts. Dus ik vroeg me wel af is je boodschap wel gericht op wie je wil bereiken. :s)
Buiten dat wel een interessant verhaal.

Cat :*
Ik begreep dat eind van de maand iedereen meer informatie thuis krijgt. Zag vorige week bij Picnic dat ze ook spullen hadden samengesteld die je kunt gebruiken bij voorbereidingen.

@Lucky_Strike en @Cat-astrophe ik durf het nu nog even niet aan ook al heb ik m al gezien. Vorige week even bij een gesprek gezeten met een gazaanse jongen en daarna een jongen zien weglopen die uit Al Fashar komt, waar zijn hele familie vast zit.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 november 2025 @ 18:09:35 #94
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219223301
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik begreep dat eind van de maand iedereen meer informatie thuis krijgt. Zag vorige week bij Picnic dat ze ook spullen hadden samengesteld die je kunt gebruiken bij voorbereidingen.
Ja er komt nog een grote campagne aan.
Daarnaast krijgt ieder huishouden met de post een boekje. Niet ingestoken op wat als de Russen binnen komen, maar juist op netcongestie, klimaatverandering enz.

Probleem is wel dat DH van alles blaat, maar de hoe-brief blijft uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door borisz op 08-11-2025 18:15:23 ]
pi_219223383
Ik zorg er in ieder geval voor dat de ereader is opgeladen :P
pi_219223407
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 november 2025 06:32 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Wij gaan zo met Mooitje (door de mist) naar Spanje. Eigenlijk eerst naar Frankrijk, net voorbij Parijs.

Poezen mogen dan niet binnen-binnen, die moeten dan op de deel blijven. Alwaar zij elk een elektrisch verwarmd mandje hebben. Als ze wel binnen-binnen mogen kiezen ze ook best veel voor hun verwarmde mandjes :D.
Ik zal ze wel weer misse, en zij mij. Dat wel.
Goede reis! Hoop dat Mooitje het lange rijden prima vindt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik gebruik trouwens sinds kort de Nederlandse versie van souper cubes om in te vriezen en na het invriezen doe ik het in ziplock of vacuüm scheelt flink wat ruimte in de vriezer.(of eigenlijk, er kan nog meer in :D )
Wat een geinige dingen. Denk niet dat ik het nodig heb maar best slim verzonnen.

Dank voor je recept, ik had hem gevulder verwacht omdat je het over maaltijdsoep had. Zoiets als deze met gnocchi bijvoorbeeld, echt een aanrader.

Mijn grote vriezer zit nog steeds niet vol terwijl ik er echt wel mijn best voor aan het doen ben. Ik heb al bergen soep ingevroren en heb de missie om eetbaar kant en klaar of junkfood te vinden dat we allebei lusten. Maandag doe ik er 6 broden in want 1+1 gratis. Vriezergenot O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik weet het allemaal niet. Als ik op reddit mensen zie posten over dekentjes reageren er steevast mensen met WAWOEEEDEKENTJEPAKHOOI(OF STRO?)
Nou, deze kat heeft een bandje dus vast een goed plekje ergens. Hij heeft het wel goed voor elkaar natuurlijk bij ons op de bank uit de wind. De kussens en kussentjes lagen ook precies zo optimaal dat er perfect een kat tussen paste. Kattenmensen snappen wat ik bedoel.

Ik ben vergeten om een doosje neer te zetten. Morgen misschien. Met dekentje en als het gaat vriezen zoals Keesje voorspelt, schud ik het pak hooi uit in de doos, beloofd.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja ;(

We zouden dit najaar nog een keer naar de lokale ster. En ik had haar verleid volgend jaar mee te gaan naar een Queen tribute. We hebben/hadden diverse gemeenschappelijke interesses.
Oh nee Cat, wat naar voor je. Voor haar niet te dramatisch hoop ik. Sterkte :*

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, die keek ik gisteren voor het slapen gaan ;( Was echt een top-plan, dat ;(
Goed idee wel ja ^O^

@borisz, ik heb laatst wel een reclamespotje gehoord over zonder stroom zitten. Uitstekend dat ze daarmee bezig zijn :) Maar inderdaad wel voor traditionele media.
Spoilers!
pi_219223421
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanmorgen werken. Rustige route dus tijd voor klets en koffie.
Alle collega’s klaar, dus ik kon naar huis (25min enkele reis). Loop net binnen: telefoon. Ik was de enige die nog oppakte. Spoedoproep waar de bereikbare dienst niet heen kon want die hadden hun eigen gedoe.
Dus ik kon 25 min terug. Helaas het probleem niet kunnen fixen, dus cliënt moest alsnog naar de HAP.

In de auto naar huis telefoon van mijn ouders:
SPOILER
Nu thuis, vanaf half zeven onderweg op een half broodje filet americain. Beetje over mijn honger heen nu maar moet toch wat eten.

Hoe was jullie zaterdag?
:o Potver -O- Ze moeten je wel hebben he ;(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219223474
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
:o Potver -O- Ze moeten je wel hebben he ;(
Als het noodlot het rijtje afgaat is er nog één tante te gaan voor mijn ouders aan de beurt zijn :') (en aangezien die dementerend is denk ik dat ze al meespeelt op long).
Oude mensen, grote plottwists waarvan je denkt dat het alleen anderen overkomt. Wat natuurlijk niet logisch is want zo speciaal zijn we ook weer niet.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 november 2025 @ 18:30:13 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219223492
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zorg er in ieder geval voor dat de ereader is opgeladen :P
Hij begon met dit filmpje
Bekijk deze YouTube-video

Dit van tien jaar geleden slechts een storing van 1,5 uur. Maar heeft wel twee dagen ellende.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:borisz, ik heb laatst wel een reclamespotje gehoord over zonder stroom zitten. Uitstekend dat ze daarmee bezig zijn :) Maar inderdaad wel voor traditionele media.
Bij ons in de zaal was en enkeling die het filmpje had gezien (op 70 personen denk ik in de zaal). De overige 95% keek geen (live) TV meer, incluis moi. Maar 'we' zijn dan ook wel een bijzondere doelgroep. De tiktokgeneratie leek wel vergeten, ondanks dat er op vele vlakken de gedragspsychologie op wel is meegenomen.
pi_219223496
O, en het smet! Vanmorgen bericht van een collega dat haar zoon een ongeluk heeft gehad en in coma wordt gehouden in het academisch ziekenhuis. Zoon ken ik uiteraard niet, collega wel. Als je het hebt over drama... maakt zij het nu mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')