BOH! Zo een had ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 23:22 schreef Queller het volgende:
Half '22 hebben we bij onze (wiite) buitenpoes de oortjes laten verwijderen. Haar oortjes verbrandden steeds en dat is pijnlijk en op termijn gevaarlijk bovendien. Ze moest drie weken binnen blijven om te herstellen. Daarna is ze naar buiten gegaan en niet meer binnen gekomen. Gewoon niet meer. Vanavond zat ze ineens voor de deur en nu zit ze binnen voor het raam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees vaak dat dekentjes in de winter gevaarlijk zijn. Stro / hooi is beterder qua isolatie en warmte.quote:Op zaterdag 8 november 2025 08:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blues![]()
![]()
Wij gaan vandaag de slaapplek van een buurpoes ontmantelen. Die ligt al maanden elke middag te tukken op de tuinbank onder de overkapping. Maar die kussens moeten nou toch wel echt naar binnen. Ik zet wel een doosje met een dekentje neer voor het arme beest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu thuis, vanaf half zeven onderweg op een half broodje filet americain. Beetje over mijn honger heen nu maar moet toch wat eten.
Hoe was jullie zaterdag?
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 08-11-2025 17:39:28 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat is er gevaarlijk aan dekentjes?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik lees vaak dat dekentjes in de winter gevaarlijk zijn. Stro / hooi is beterder qua isolatie en warmte.
En jij bent handig met naaiwerk: maak wat knoopsgaten en dan of knopen aan de andere kant of bais band erdoor om dicht te strikken. 😇quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar doe ik ook niet aan. Al is het soms lastig dat je iets wil maar dat bestaat niet
En grrr haal de was uit de droger, zit alles (nog nat) in de hoes van het dekbed. Is daar een handigheidje voor om dat te voorkomen?
Die worden uiteindelijk ook gewoon koud ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat is er gevaarlijk aan dekentjes?
Transpireren katten? Dat vocht bevriest…quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die worden uiteindelijk ook gewoon koud ofzo?
Ik weet het allemaal niet. Als ik op reddit mensen zie posten over dekentjes reageren er steevast mensen met WAWOEEEDEKENTJEPAKHOOI(OF STRO?)quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Transpireren katten? Dat vocht bevriest…
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:cat-astrophe wat een ellende. Is dat de tante met wie he ook regelmatig uiteten ging en naar voorstellingen?
Nat stro zal sneller drogen dan nat dekentje denk ik? Maar bij een droge schuilplek lijkt het mij niet veel uitmaken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat is er gevaarlijk aan dekentjes?
Ja, die keek ik gisteren voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom straks op van alles hier terug hoor maar ik moet even een enormedorn want ik keek net Close your eyes Hind
![]()
Fuck
Ik begreep dat eind van de maand iedereen meer informatie thuis krijgt. Zag vorige week bij Picnic dat ze ook spullen hadden samengesteld die je kunt gebruiken bij voorbereidingen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:47 schreef borisz het volgende:
Dagje Diemen voor Regiocongres D66. Weerbaarheid was het thema.
Ik ging naar Digitale Weerbaarheid en daarna Wat als we 72 uur geen stroom hebben? Een hoge pief van de Veiligheidsregio deed een verhaal. Zeer interessant. Er is blijkbaar al een campagne gestart alleen bijna niemand van ons had het nog gezien want we kijken geen tv meer en de radio is ook vervangen door podcasts. Dus ik vroeg me wel af is je boodschap wel gericht op wie je wil bereiken.![]()
Buiten dat wel een interessant verhaal.
Cat
Ja er komt nog een grote campagne aan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik begreep dat eind van de maand iedereen meer informatie thuis krijgt. Zag vorige week bij Picnic dat ze ook spullen hadden samengesteld die je kunt gebruiken bij voorbereidingen.
Goede reis! Hoop dat Mooitje het lange rijden prima vindt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 06:32 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Wij gaan zo met Mooitje (door de mist) naar Spanje. Eigenlijk eerst naar Frankrijk, net voorbij Parijs.
Poezen mogen dan niet binnen-binnen, die moeten dan op de deel blijven. Alwaar zij elk een elektrisch verwarmd mandje hebben. Als ze wel binnen-binnen mogen kiezen ze ook best veel voor hun verwarmde mandjes.
Ik zal ze wel weer misse, en zij mij. Dat wel.
Wat een geinige dingen. Denk niet dat ik het nodig heb maar best slim verzonnen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik gebruik trouwens sinds kort de Nederlandse versie van souper cubes om in te vriezen en na het invriezen doe ik het in ziplock of vacuüm scheelt flink wat ruimte in de vriezer.(of eigenlijk, er kan nog meer in)
Nou, deze kat heeft een bandje dus vast een goed plekje ergens. Hij heeft het wel goed voor elkaar natuurlijk bij ons op de bank uit de wind. De kussens en kussentjes lagen ook precies zo optimaal dat er perfect een kat tussen paste. Kattenmensen snappen wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet. Als ik op reddit mensen zie posten over dekentjes reageren er steevast mensen met WAWOEEEDEKENTJEPAKHOOI(OF STRO?)
Oh nee Cat, wat naar voor je. Voor haar niet te dramatisch hoop ik. Sterktequote:Op zaterdag 8 november 2025 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja
We zouden dit najaar nog een keer naar de lokale ster. En ik had haar verleid volgend jaar mee te gaan naar een Queen tribute. We hebben/hadden diverse gemeenschappelijke interesses.
Goed idee wel jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, die keek ik gisteren voor het slapen gaanWas echt een top-plan, dat
quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanmorgen werken. Rustige route dus tijd voor klets en koffie.
Alle collega’s klaar, dus ik kon naar huis (25min enkele reis). Loop net binnen: telefoon. Ik was de enige die nog oppakte. Spoedoproep waar de bereikbare dienst niet heen kon want die hadden hun eigen gedoe.
Dus ik kon 25 min terug. Helaas het probleem niet kunnen fixen, dus cliënt moest alsnog naar de HAP.
In de auto naar huis telefoon van mijn ouders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu thuis, vanaf half zeven onderweg op een half broodje filet americain. Beetje over mijn honger heen nu maar moet toch wat eten.
Hoe was jullie zaterdag?Potver
Ze moeten je wel hebben he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als het noodlot het rijtje afgaat is er nog één tante te gaan voor mijn ouders aan de beurt zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Potver
Ze moeten je wel hebben he
Hij begon met dit filmpjequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zorg er in ieder geval voor dat de ereader is opgeladen
Bij ons in de zaal was en enkeling die het filmpje had gezien (op 70 personen denk ik in de zaal). De overige 95% keek geen (live) TV meer, incluis moi. Maar 'we' zijn dan ook wel een bijzondere doelgroep. De tiktokgeneratie leek wel vergeten, ondanks dat er op vele vlakken de gedragspsychologie op wel is meegenomen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:borisz, ik heb laatst wel een reclamespotje gehoord over zonder stroom zitten. Uitstekend dat ze daarmee bezig zijnMaar inderdaad wel voor traditionele media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |