abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219215718
Vol walging heb ik het verhaal gelezen over het Vlaardingse pleegmeisje dat beestachtig is mishandeld door haar pleegouders. De details laten we maar even in het midden. Het meest verdrietige vind ik dat het meisje overal hulp heeft gezocht. Bij docenten, die blijkbaar wel eerst hun zorgen hebben geuit maar niet gehoord werden. Zelfs bij mensen in de supermarkt. Elke keer werd ze weer teruggebracht naar de ouders. Ze zat in een kooi opgesloten terwijl die ontiegelijke klootzak van de Willem Schikker Groep samen met haar pleegouders zat te barbecuen. Ik vind het onacceptabel dat deze persoon niet is veroordeeld en niet terechtstaat. Deze persoon moet met naam en toenaam bekend worden gemaakt. Hij kan hier niet zomaar mee wegkomen. Onder zijn slechte management zijn er vier kinderen gruwelijk mishandeld. Het pleegmeisje, haar zusje en nog twee Syrische jongetjes. Het is onacceptabel dat deze persoon zomaar nog in de jeugdzorg mag blijven werken. En jeugdzorg dient hiervoor aansprakelijk gesteld te worden.
pi_219215751
Ik ken jeugdzorg niet anders dan als een falende instantie , om even eerlijk en hard te zijn
pi_219215763
Jeugdzorg :') Volgens mij werken daar veel foute figuren. Boevenbende.
U MAD?
pi_219215813
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ken jeugdzorg niet anders dan als een falende instantie , om even eerlijk en hard te zijn
Waarom circuleren de namen van deze ratten niet op Facebook? Die komt er mee weg maar is ook dader.
pi_219215829
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:12 schreef Ansa het volgende:

[..]
Waarom circuleren de namen van deze ratten niet op Facebook? Die komt er mee weg maar is ook dader.
Daar ben ik op tegen. Mensen op de schandpaal nagelen zonder enige context in de situatie en organisatie. Ongeacht wat iemand doet: er is een rechtstaat.

Als je mensen op de schandpaal nagelt gaan mensen eigen rechter spelen. Geweld stop je niet met geweld. Wil je dat oplossen moet je er boven gaan staan

En ja... zelf ben ik mishandeld in een kindertehuis en heeft jeugdzorg niet ingegrepen op momenten dat het wel moest. Desondanks vind ik niet dat die mensen op de socials neergezet moeten worden... dat is gewoon levensgevaarlijk
pi_219215930
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar ben ik op tegen. Mensen op de schandpaal nagelen zonder enige context in de situatie en organisatie. Ongeacht wat iemand doet: er is een rechtstaat.

Als je mensen op de schandpaal nagelt gaan mensen eigen rechter spelen. Geweld stop je niet met geweld. Wil je dat oplossen moet je er boven gaan staan

En ja... zelf ben ik mishandeld in een kindertehuis en heeft jeugdzorg niet ingegrepen op momenten dat het wel moest. Desondanks vind ik niet dat die mensen op de socials neergezet moeten worden... dat is gewoon levensgevaarlijk
Jammer dan. Hij heeft 4 kinderlevens verwoest. De cel in.

Er is geen context. Hij bepaalde.

Ik vind ook dat de school moet worden aangeklaagd als zij niets deden. Zorgplicht.
pi_219215942
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jammer dan. Hij heeft 4 kinderlevens verwoest. De cel in.

Er is geen context. Hij bepaalde.

Ik vind ook dat de school moet worden aangeklaagd als zij niets deden. Zorgplicht.
Kijk in het gevang en een school aanklagen vind ik wel terecht

Alleen niet mensen op Facebook zetten zonder proces. En na het proces ook niet
pi_219215953
Ik vind dat je erg kort door de bocht vliegt eigenlijk
pi_219215979
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat je erg kort door de bocht vliegt eigenlijk
Want?
pi_219215986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kijk in het gevang en een school aanklagen vind ik wel terecht

Alleen niet mensen op Facebook zetten zonder proces. En na het proces ook niet
Hij heeft expres weer kinderen daar gedumpt en zat nog amicaal te doen ook. Weer een narcistische vent die in het openbaar zeker opschept over hoeveel hij om die kinderen geeft.
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 17:49:05 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219216018
Goh, wat totaal niet verrassend.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219216070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:49 schreef CoolGuy het volgende:
Goh, wat totaal niet verrassend.
Dit dient net zo'n grote zaak te worden als het toeslagenschandaal.
pi_219216073
Vervolging van de hulpverleners is nog niet helemaal uitgesloten, dus wacht nog maar even af.
Beter zorgvuldig straffen dan iemand aan de schandpaal gooien. Als iemand al publiekelijk is 'opgehangen' dan kan het zelfs gebeuren dat diegene een lagere straf krijgt van de rechter.
pi_219216082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef Ansa het volgende:

[..]
Minstens! Tribunalen!
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 18:00:26 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219216092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat was totaal niet wat ik bedoelde.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219216107
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef DJKoster het volgende:
Vervolging van de hulpverleners is nog niet helemaal uitgesloten, dus wacht nog maar even af.
Beter zorgvuldig straffen dan iemand aan de schandpaal gooien. Als iemand al publiekelijk is 'opgehangen' dan kan het zelfs gebeuren dat diegene een lagere straf krijgt van de rechter.
Hier ben ik het helemaal mee eens
pi_219216234
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef DJKoster het volgende:
Saskia Belleman zei dat de OVJ niet vervolgt.
pi_219216237
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 18:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat was totaal niet wat ik bedoelde.
Ik wel.
pi_219216240
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Minstens! Tribunalen!
Ik heb nog geen enkele keer iets positiefs gehoord over Jeugdzorg.
pi_219216303
Maar serieus, ja jeugdzorg is een gedocht. Heb er helaas ervaring mee. Waarheidsbevinding? neej joh, we geloven gewoon iedereen op z'n woord ook al kan de tegenpartij bewijzen dat deze persoon uit zijn nek lult..

Veel te veel lagen, veel te veel incompetente mensen die net van school komen en denken mensen te kunnen lezen en 'snappen' wat ze hebben meegemaakt. Ben het er absoluut mee eens dat er een grote schoonmaak door Jeugdzorg en de manier van werken moet, meer controle, meer waarheidsbevinding en zeker meer doorpakken!

En hoop dat zeker de mensen die deze kinderen mishandeld hebben keihard aangepakt worden en de mensen binnen jeugdzorg een passende straf krijgen!!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Spellchecker vrijdag 7 november 2025 @ 19:24:28 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219216619
Wie is Willem Schikker?
pi_219216723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 19:24 schreef maily het volgende:
Wie is Willem Schikker?
Dat is de uhb versie van de William Schrikker Stichting.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 7 november 2025 @ 19:41:44 #23
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219216865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 18:23 schreef Ansa het volgende:

[..]
Saskia Belleman zei dat de OVJ niet vervolgt.
Niet waar.
Alleen niet in de zaak tegen de pleegouders.
Als deze is afgerond, kan een zaak tegen de hulpverlening worden gestart.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219218251
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
Jeugdzorg :') Volgens mij werken daar veel foute figuren. Boevenbende.
Kiet Bakker
pindazakje
  vrijdag 7 november 2025 @ 21:26:26 #25
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219218260
Is het al bekend wie van die Willem Schrikker groep dit was?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')