Waarom circuleren de namen van deze ratten niet op Facebook? Die komt er mee weg maar is ook dader.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ken jeugdzorg niet anders dan als een falende instantie , om even eerlijk en hard te zijn
Daar ben ik op tegen. Mensen op de schandpaal nagelen zonder enige context in de situatie en organisatie. Ongeacht wat iemand doet: er is een rechtstaat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom circuleren de namen van deze ratten niet op Facebook? Die komt er mee weg maar is ook dader.
Jammer dan. Hij heeft 4 kinderlevens verwoest. De cel in.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik op tegen. Mensen op de schandpaal nagelen zonder enige context in de situatie en organisatie. Ongeacht wat iemand doet: er is een rechtstaat.
Als je mensen op de schandpaal nagelt gaan mensen eigen rechter spelen. Geweld stop je niet met geweld. Wil je dat oplossen moet je er boven gaan staan
En ja... zelf ben ik mishandeld in een kindertehuis en heeft jeugdzorg niet ingegrepen op momenten dat het wel moest. Desondanks vind ik niet dat die mensen op de socials neergezet moeten worden... dat is gewoon levensgevaarlijk
Kijk in het gevang en een school aanklagen vind ik wel terechtquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jammer dan. Hij heeft 4 kinderlevens verwoest. De cel in.
Er is geen context. Hij bepaalde.
Ik vind ook dat de school moet worden aangeklaagd als zij niets deden. Zorgplicht.
Want?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dat je erg kort door de bocht vliegt eigenlijk
Hij heeft expres weer kinderen daar gedumpt en zat nog amicaal te doen ook. Weer een narcistische vent die in het openbaar zeker opschept over hoeveel hij om die kinderen geeft.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijk in het gevang en een school aanklagen vind ik wel terecht
Alleen niet mensen op Facebook zetten zonder proces. En na het proces ook niet
Minstens! Tribunalen!quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit dient net zo'n grote zaak te worden als het toeslagenschandaal.
Dat was totaal niet wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dit dient net zo'n grote zaak te worden als het toeslagenschandaal.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef DJKoster het volgende:
Vervolging van de hulpverleners is nog niet helemaal uitgesloten, dus wacht nog maar even af.
Beter zorgvuldig straffen dan iemand aan de schandpaal gooien. Als iemand al publiekelijk is 'opgehangen' dan kan het zelfs gebeuren dat diegene een lagere straf krijgt van de rechter.
Saskia Belleman zei dat de OVJ niet vervolgt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:58 schreef DJKoster het volgende:
Vervolging van de hulpverleners is nog niet helemaal uitgesloten, dus wacht nog maar even af.
Beter zorgvuldig straffen dan iemand aan de schandpaal gooien. Als iemand al publiekelijk is 'opgehangen' dan kan het zelfs gebeuren dat diegene een lagere straf krijgt van de rechter.
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat was totaal niet wat ik bedoelde.
Dat is de uhb versie van de William Schrikker Stichting.quote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 7 november 2025 18:23 schreef Ansa het volgende:
[..]
Saskia Belleman zei dat de OVJ niet vervolgt.
Kiet Bakkerquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
JeugdzorgVolgens mij werken daar veel foute figuren. Boevenbende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |