abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219213295
Beste medeforumleden,

Sinds enige tijd ben ik lid van FOK! en ik moet zeggen dat men hier nogal vrouwonvriendelijk kan zijn. Niet alle leden zijn even erg, maar ik vind het soms stuitend wat hier over vrouwen wordt gepost of hoe vrouwen worden omschreven. Ben ik de enige die dit vind of is het echt een trend tegenwoordig?
  vrijdag 7 november 2025 @ 12:07:31 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219213332
Altijd al zo geweest. Maar tegenwoordig zijn we met minder op dit forum en daardoor krijg je helaas dat je vaak dezelfde users blijft tegenkomen die tot in den treure hun vrouwonvriendelijke mening blijven verkondigen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219213360
En dan komt er vaak ook weer een user om te zeggen dat die afgelopen nacht vrouwonvriendelijk tegen je zusje of moeder was.

Dat soort debieltjes mogen van mij wel van het forum af
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  vrijdag 7 november 2025 @ 12:13:02 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219213367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
En dan komt er vaak ook weer een user om te zeggen dat die afgelopen nacht vrouwonvriendelijk tegen je zusje of moeder was.

Dat soort debieltjes mogen van mij wel van het forum af
Altijd dezelfden, altijd staan ze voor gek.
pi_219213491
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Altijd dezelfden, altijd staan ze voor gek.
Wie zijn dat dan? Want ik heb het idee dat er een soort van 'harde kern' is oid
  vrijdag 7 november 2025 @ 12:28:50 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219213500
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef DenzelW het volgende:

[..]
Draai maar een weekje mee.
  vrijdag 7 november 2025 @ 12:29:04 #7
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219213503
Ja, dat hoort er een beetje bij hier op FOK, is mannelijke humor, die vrouwen niet hebben.
Het zijn ook altijd dezelfden. Dan krijg je als antwoord dat ze je moeder hebben geneukt bijvoorbeeld.

Maar hee, wij zien dat anders omdat we vrouwen zijn die andere humor hebben.
Ik vind dat er best wel grappige dingen tussen zitten maar sommige zijn gewoon smakeloos.
Maar op een gegeven moment registreer je het om de een of andere manier niet meer en leer je er overheen te lezen. Er zijn nu eenmaal veel meer mannen hier op FOK.

Sommigen vinden het ook nogal een ding dat er tegenwoordig aandacht worden gegeven aan moord op vrouwen die de relatie beindigen omdat het ook gebeurd bij mannen, wat niet wordt vermeld, en dat vinden ze dan oneerlijk. Tja......gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
To BG or not to BG!
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 12:29:37 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219213507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:27 schreef DenzelW het volgende:

[..]
Nah, ik denk niet dat het nodig is om een of andere witch hunt te gaan doen nu. Negeer gewoon de users die dergelijke uitspraken doen en zet ook vooral een TR.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 november 2025 @ 12:37:35 #9
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219213596
Ik denk dat we in tijd leven waarbij het niet meer gepast is om zo de nadruk op gender te leggen. Ik zou het niet zo persoonlijk opvatten
Want het wetboek ken ik ook
  vrijdag 7 november 2025 @ 12:55:49 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219213721
Die grappen zijn nog tot daar aan toe. Ik stoor me meer aan de meningen waarin vrouwen weggezet worden met denigrerende termen die ik liever niet herhaal.
pi_219213748
Grapjes an sich zijn het probleem niet, maar een deel draagt bij aan de piramide van geweld

Reageren met 'nice' op kindermisbruik door een knappe lerares valt hier bijvoorbeeld ook onder.
pi_219213842
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Die grappen zijn nog tot daar aan toe. Ik stoor me meer aan de meningen waarin vrouwen weggezet worden met denigrerende termen die ik liever niet herhaal.
Ja, ik lees wel eens 'wijven' en dan denk ik: dit kan ook anders. Maar dan ben ik gelijk weer een zeurpiet.
  vrijdag 7 november 2025 @ 13:30:06 #13
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_219213965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:14 schreef DenzelW het volgende:

[..]
Ja, ik lees wel eens 'wijven' en dan denk ik: dit kan ook anders. Maar dan ben ik gelijk weer een zeurpiet.
Probleem met dat soort termen is dat ze vaak helemaal niet denigrerend bedoeld zijn, maar regionaal anders worden aangevoeld. Een vrouw als "meid" aanspreken heeft in Rotterdam helemaal geen bijsmaak, in andere steden wordt het als een echte belediging gezien. Internationaal zie je dat met de term "cunt", wat in Australie vaak niet direct beledigend bedoeld is, maar in de rest van de wereld ...
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_219213971
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:03 schreef DenzelW het volgende:
Beste medeforumleden,

Sinds enige tijd ben ik lid van FOK! en ik moet zeggen dat men hier nogal vrouwonvriendelijk kan zijn. Niet alle leden zijn even erg, maar ik vind het soms stuitend wat hier over vrouwen wordt gepost of hoe vrouwen worden omschreven. Ben ik de enige die dit vind of is het echt een trend tegenwoordig?
Komt door alle boze witte mannen hier die niet deugen en op cursus moeten. :W
pi_219213984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:00 schreef Stepperoller het volgende:
Grapjes an sich zijn het probleem niet, maar een deel draagt bij aan de piramide van geweld
[ afbeelding ]
Reageren met 'nice' op kindermisbruik door een knappe lerares valt hier bijvoorbeeld ook onder.
Maar dat is toch voor de grap? Ik doe dat ook altijd maar ik ben heus lief voor de vrouwtjes verder.
-nee-
  vrijdag 7 november 2025 @ 13:33:19 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219213987
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:30 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Probleem met dat soort termen is dat ze vaak helemaal niet denigrerend bedoeld zijn, maar regionaal anders worden aangevoeld. Een vrouw als "meid" aanspreken heeft in Rotterdam helemaal geen bijsmaak, in andere steden wordt het als een echte belediging gezien. Internationaal zie je dat met de term "cunt", wat in Australie vaak niet direct beledigend bedoeld is, maar in de rest van de wereld ...
Nee, als je die woorden (zoals ‘wijven’) in de context leest, dan zijn ze meestal wel degelijk denigrerend bedoeld.
pi_219214006
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:14 schreef DenzelW het volgende:

[..]
Ik zou me er niet al te druk om maken.

Grappige is dat het vaak 30 plussers zijn die waarschijnlijk nog met het schaamrood op hun kaken staan als ze bij een kassameisje staan. Dat soort lui kun je alleen maar uitlachen. Die kennen een naakte vrouw alleen van het internet.

Ik ben zelf ook wel zeker niet heilig hoor, als een vrouw bijvoorbeeld dom over voetbal praat, of er weer eens een inparkeerfout wordt gemaakt waarbij 6 auto's beschadigen maak ik er wel eens grapjes om.

Maar een vrouw een wijf noemen oid vind ik ook gewoon denegerend en onnodig.
pi_219214024
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:36 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik zou me er niet al te druk om maken.

Grappige is dat het vaak 30 plussers zijn die waarschijnlijk nog met het schaamrood op hun kaken staan als ze bij een kassameisje staan. Dat soort lui kun je alleen maar uitlachen. Die kennen een naakte vrouw alleen van het internet.

Ik ben zelf ook wel zeker niet heilig hoor, als een vrouw bijvoorbeeld dom over voetbal praat, of er weer eens een inparkeerfout wordt gemaakt waarbij 6 auto's beschadigen maak ik er wel eens grapjes om.

Maar een vrouw een wijf noemen oid vind ik ook gewoon denegerend en onnodig.
Nee, klopt. Ik vraag me dan alleen af, en dat wordt hierboven ook al gezegd, of dit niet afhankelijk is van de regio waar je vandaan komt en wat daar gangbaar is qua taalgebruik.
pi_219214044
Omgekeerd mag over mannen natuurlijk alles gezegd worden, publiekelijk en openbaar.
Geen enkel probleem. :O
pi_219214072
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:37 schreef DenzelW het volgende:

[..]
Nee, klopt. Ik vraag me dan alleen af, en dat wordt hierboven ook al gezegd, of dit niet afhankelijk is van de regio waar je vandaan komt en wat daar gangbaar is qua taalgebruik.
Dat is ook weer zo.

Ik zei vroeger wel eens als ik een scharrel had tegen mijn vader "dat was een leuke meid om te zien" zag daar dan ook het kwaad niet van in. Maar mijn vader vind dat toch denegerend klinken.

Maar wijf is wel een lastige, er zijn inderdaad regio's waar vriendschappelijk onder elkaar "hee wijfie, hoe is het" wordt gezegd.

Alleen op een forum heb je meestal niet met elkaar geknikkerd om het zo maar te zeggen
pi_219214093
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Omgekeerd mag over mannen natuurlijk alles gezegd worden, publiekelijk en openbaar.
Ook dat vind ik wel een ding. Zeker nu de laatste maanden het woord "mannenprobleem" een ding is. Terwijl iedereen eigenlijk wel weet hoe je beestje bij naam genoemd moet worden, maar dat mag dan weer niet
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:14:14 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219214265
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Spreek mij er gerust op aan als ik denigrerend en negatief generaliserend over mannen praat op dit forum zoals sommige mannen hier over vrouwen praten.

Het is trouwens wel heel makkelijk om zo het topic van vrouwonvriendelijkheid uit de weg te gaan.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:16:38 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219214282
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:44 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ook dat vind ik wel een ding. Zeker nu de laatste maanden het woord "mannenprobleem" een ding is. Terwijl iedereen eigenlijk wel weet hoe je beestje bij naam genoemd moet worden, maar dat mag dan weer niet
Wil je het echt die kant op trekken? Valt me tegen.

Maar goed, jij schijnt een ‘bekende’ te zijn op FOK! Als ik je reguliere usernaam zou weten, zou ik me mogelijk deze moeite besparen.
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 14:20:08 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219214300
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Spreek mij er gerust op aan als ik denigrerend en negatief generaliserend over mannen praat op dit forum zoals sommige mannen hier over vrouwen praten.

Het is trouwens wel heel makkelijk om zo het topic van vrouwonvriendelijkheid uit de weg te gaan.
En los daarvan, het is een beetje een papieren tijger die daar wordt opgetuigd. Niemand heeft dat gezegd, en het heeft ook helemaal niets met het doel van het topic van doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  FOK!fotograaf vrijdag 7 november 2025 @ 14:21:57 #25
842 Zorro
Z
pi_219214305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 12:29 schreef oppiedoppie het volgende:
Maar hee, wij zien dat anders omdat we vrouwen zijn die andere humor hebben.
Je gaat me nu toch niet vertellen dat vrouwen de vrouwelijke cabaretiers WEL leuk vinden?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:26:45 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219214327
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:21 schreef Zorro het volgende:

[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat vrouwen de vrouwelijke cabaretiers WEL leuk vinden?
Daar hebben we er een: ‘vrouwen zijn nooit grappig’.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 november 2025 @ 14:30:11 #27
842 Zorro
Z
pi_219214343
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bewijst hier zelf het tegendeel.
pi_219214486
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, Soundos en Claudia de Breij zijn natuurlijk wel om te gieren.
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:53:08 #29
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219214497
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:51 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, Soundos en Claudia de Breij zijn natuurlijk wel om te gieren.
Over smaakt valt niet te twisten. ;(

Paulien Cornelisse kan ik wel om lachen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 14:55:45 #30
5428 crew  miss_sly
pi_219214526
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik kreeg verleden weekend nog van een mod te horen dat gekwetst zijn een keuze is.
Volgens mij is ze niet gekwetst, maar maakt ze een opmerking over de sfeer. Die overigens perfect aansluit bij de OP.

Wat op zichzelf gewoon helemaal in de lijn der verwachting ligt. Inclusief de 'mannen zijn ook zielig boehoe'-post.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 november 2025 @ 14:57:33 #31
459912 FlippingCoin
pi_219214538
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij is ze niet gekwetst, maar maakt ze een opmerking over de sfeer. Die overigens perfect aansluit bij de OP.

Wat op zichzelf gewoon helemaal in de lijn der verwachting ligt. Inclusief de 'mannen zijn ook zielig boehoe'-post.
Ik vind nou ook niet bepaald bijdragen aan de sfeer, of ligt dat aan mij?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  FOK!fotograaf vrijdag 7 november 2025 @ 14:58:16 #32
842 Zorro
Z
pi_219214543
Tja ik heb het over cabaretiers en dat meen ik volkomen.
Dat betekent niet dat vrouwen niet grappig kunnen zijn, films genoeg waar dat wel zo is.
Maar dat direct op iedereen betrekken, ja dat is zoals @FlippingCoin al aangeeft, een keuze.
  vrijdag 7 november 2025 @ 15:00:27 #33
459912 FlippingCoin
pi_219214551
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:58 schreef Zorro het volgende:
Tja ik heb het over cabaretiers en dat meen ik volkomen.
Dat betekent niet dat vrouwen niet grappig kunnen zijn, films genoeg waar dat wel zo is.
Maar dat direct op iedereen betrekken, ja dat is zoals @:FlippingCoin al aangeeft, een keuze.
Ik heb het idee, dat ondanks dat dit een discussieforum is, men hier wederom geen andere meningen wil horen hier.
pi_219214585
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik bedoel eigenlijk meer in het algemeen.

quote:
Ik ben hier toch?
pi_219214602
quote:
Beste medeforumleden,

Het zijn hier gewoon geen mannen die hun ballen in het handtasje van hun vriendin/vrouw hebben zitten. (Als we die tenminste hebben, toegegeven)
pi_219214638
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2025 13:33 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Maar dat is toch voor de grap? Ik doe dat ook altijd maar ik ben heus lief voor de vrouwtjes verder.
Dat doet er qua schadelijkheid dus niet toe.
pi_219214647
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wil je het echt die kant op trekken? Valt me tegen.

Maar goed, jij schijnt een ‘bekende’ te zijn op FOK! Als ik je reguliere usernaam zou weten, zou ik me mogelijk deze moeite besparen.
Ik denk dat je het een beetje verkeerd interpreteert.

De "incidenten" van afgelopen maanden zijn voornamelijk niet een uitgebreid mannenprobleem, maar het komt van een bepaalde bevolkingsgroep die we binnen laten.

Als ik als man daarop moet worden aangesproken, dan ben jij als vrouw ook onderdeel van het probleem, want we zijn toch beide een mens?
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 15:16:08 #38
5428 crew  miss_sly
pi_219214657
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 november 2025 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik vind nou ook niet bepaald bijdragen aan de sfeer, of ligt dat aan mij?
Ik heb geen idee wat er aan jou ligt, maar als je dat vindt, kun je er misschien iets aan veranderen.
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 15:18:18 #39
5428 crew  miss_sly
pi_219214675
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:14 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

De "incidenten" van afgelopen maanden zijn voornamelijk niet een uitgebreid mannenprobleem, maar het komt van een bepaalde bevolkingsgroep die we binnen laten.

Als ik als man daarop moet worden aangesproken, dan ben jij als vrouw ook onderdeel van het probleem, want we zijn toch beide een mens?
En daar issie weer. De totaal uit de lucht gegrepen mythe dat het een bepaalde bevolkingsgroep is want o, onze geweldige, witte, attente, zorgzame, nette mannen zijn zo niet. Die zijn alleen maar respectvol en netjes tegen iedereen, en zeker tegen mannen.

Was het maar zo'n feest.

En voor ik ervan word beschuldigd alle mannen over een kam te scheren: zeker niet. Er zijn gelukkig heel veel fijne mannen en ik ken er gelukkig ook heel veel. Maar er zijn ook helaas veel mannen die bepaald niet tot de fijne mannen behoren, en dat zijn niet allemaal onaangepaste moslims.
  vrijdag 7 november 2025 @ 15:18:24 #40
459912 FlippingCoin
pi_219214677
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat er aan jou ligt, maar als je dat vindt, kun je er misschien iets aan veranderen.
For better or worse.

Ik denk dat er behoefte is aan meerdere invalshoeken anders is er geen discussie en kan dit forum wel definitief 503’s gaan serveren.
pi_219214694
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En daar issie weer. De totaal uit de lucht gegrepen mythe dat het een bepaalde bevolkingsgroep is want o, onze geweldige, witte, attente, zorgzame, nette mannen zijn zo niet. Die zijn alleen maar respectvol en netjes tegen iedereen, en zeker tegen mannen.

Was het maar zo'n feest.

En voor ik ervan word beschuldigd alle mannen over een kam te scheren: zeker niet. Er zijn gelukkig heel veel fijne mannen en ik ken er gelukkig ook heel veel. Maar er zijn ook helaas veel mannen die bepaald niet tot de fijne mannen behoren, en dat zijn niet allemaal onaangepaste moslims.
Dat, en niet ook niet alle vaginabezitters zijn heilig.
  vrijdag 7 november 2025 @ 15:20:05 #42
459912 FlippingCoin
pi_219214695
quote:

[..]

Was het maar zo'n feest.

Met een oververtegenwoordiging van bepaalde nieuwe mannen natuurlijk.
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 15:21:11 #43
5428 crew  miss_sly
pi_219214702
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Met een oververtegenwoordiging van bepaalde nieuwe mannen natuurlijk.
Nee.
  Moderator vrijdag 7 november 2025 @ 15:21:31 #44
5428 crew  miss_sly
pi_219214705
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat, en niet ook niet alle vaginabezitters zijn heilig.
Ik ben niet gelovig, dus in mijn ogen is helemaal niemand heilig.
  vrijdag 7 november 2025 @ 15:23:21 #45
459912 FlippingCoin
pi_219214717
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee.
Volgens het CBS wel meen ik al eens geplaatst te hebben. :lijstje:
pi_219214721
quote:

[..]

Was het maar zo'n feest.

Dat is dus ook niet wat ik zeg, ik geef de schuld niet aan moslims, er zijn genoeg Nederlanders die hun vrouw wat aan doen.

Maar ook dat kunnen soms vrouwen zijn

https://www.ad.nl/binnenl(...)-dochter-5~add7278a/

Moeten wij, als mensen die nooit een vrouw, kind of wie dan ook hebben aangedaan ons schuldig voelen? De verantwoordelijkheid daarvoor nemen?

Moet een asielzoeker die daadwerkelijk vlucht voor een oorlog, en met de beste intenties het land binnen komt daarmee worden veroordeeld?

Nee, dus stop dan ook met het woord mannenprobleem.
  vrijdag 7 november 2025 @ 15:26:43 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219214739
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:14 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Nee, ik had het precies goed geïnterpreteerd.

Waarom is dit relevant in een discussie over vrouwonvriendelijkheid hier, op dit forum? Hm?
pi_219214744
quote:
Beste medeforumleden,

Misogynie is van alle tijden, de dieper liggende oorzaak is angst voor vrouwen. Hoe onzekerder het mannetje, hoe groter de bek.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219214761
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, ik had het precies goed geïnterpreteerd.

Waarom is dit relevant in een discussie over vrouwonvriendelijkheid hier, op dit forum? Hm?
Daar heb ik denk in al uitgebreid mijn woorden over gezegd, en dat in het daar op totaal niet mee eens ben. Maar waarom mogen mannen wel worden uitgekafferd? Zelfs het woord mannenprobleem, alsof iedere man constant vrouwen aan zitten te randen.
  vrijdag 7 november 2025 @ 15:30:39 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219214768
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 15:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Daar heb ik denk in al uitgebreid mijn woorden over gezegd, en dat in het daar op totaal niet mee eens ben. Maar waarom mogen mannen wel worden uitgekafferd? Zelfs het woord mannenprobleem, alsof iedere man constant vrouwen aan zitten te randen.
Ik ben helemaal klaar met jou. Wie je ook bent.

Jij begint over ‘mannenprobleem’. Hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')