Liever 12 dan en rugridderquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Computerspelletjes spelen, ben je 12 ofzo?
Haha deze game gaat alle andere games doen vergeten, ga daar maar vanuit.quote:
Oh ok het spijt mequote:Op donderdag 6 november 2025 23:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Haha deze game gaat alle andere games doen vergeten, ga daar maar vanuit.
Dat lijkt niet te kloppen, GTA6 komt nu November 2026quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:20 schreef Jordy-B het volgende:
GTA 6 valt uiteindelijk mooi samen met de release van de volgende generatie consoles.
Jij denkt dat dit echt de laatste keer is dat ze uitstellen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 09:05 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Dat lijkt niet te kloppen, GTA6 komt nu November 2026
Zowel de xbox als de PS6 komen pas later in 2027 (ps6 misschien zelfs wel begin 2028)
Weet jij een beetje hoe ver ze zijn dan? Is er reden om te denken dat er nog eens uitgesteld wordt? Niemand weet hoe ver het daadwerkelijk is. Het wordt misschien 2030, maar 2026 is net zo waarschijnlijk momenteel.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit echt de laatste keer is dat ze uitstellen?
ach uiteindelijk zal ik het wel kopen ofzo maar het is niet zo dat ik niet kan wachten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 08:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Echt he, ga 't toch niet kopen.
Nou, voor mij zit het er niet meer in.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ach uiteindelijk zal ik het wel kopen ofzo maar het is niet zo dat ik niet kan wachten.
De vorige GTA kon mij ook niet zoveel boeien
Er was ook geen reden dat deze uitstel verwacht werd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Weet jij een beetje hoe ver ze zijn dan? Is er reden om te denken dat er nog eens uitgesteld wordt? Niemand weet hoe ver het daadwerkelijk is. Het wordt misschien 2030, maar 2026 is net zo waarschijnlijk momenteel.
Hadden ze met je geboorte ook moeten doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:13 schreef jigggy het volgende:
19 november nu
Bron : insta van rockstar
In mijn hoofd is de PS5 nog maar 2 jaar uitquote:Op vrijdag 7 november 2025 09:05 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Dat lijkt niet te kloppen, GTA6 komt nu November 2026
Zowel de xbox als de PS6 komen pas later in 2027 (ps6 misschien zelfs wel begin 2028)
Je kan het ook op tijd uitbrengen, een onspeelbaar gedrocht vol bugs op de markt gooien en daardoor je goede naam door de mangel halen en miljoenen moeten (terug)betalen, zoals bij Cyberpunk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je loopt toch als bedrijf soort van imagoschade op door steeds te zeggen dat het uitgesteld is. Okay, je kan dat 1 keer doen.... Maar 2 keer
+ het is een marketingstrategie die ze allang voeren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 02:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan het ook op tijd uitbrengen, een onspeelbaar gedrocht vol bugs op de markt gooien en daardoor je goede naam door de mangel halen en miljoenen moeten (terug)betalen, zoals bij Cyberpunk.
Weet je nog hoe lang men bezig was met Duke Nukem Forever?quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je loopt toch als bedrijf soort van imagoschade op door steeds te zeggen dat het uitgesteld is. Okay, je kan dat 1 keer doen.... Maar 2 keer
Is toch gewoon schering en inslag bij die bedrijven. Iedereen weet dat het gaat gebeuren en het draagt uiteindelijk alleen maar bij aan de hype. Het is niet alsof iemand die game niet koopt omdat ze vinden dat Rockstar een klantonvriendelijk beleid voert.quote:Op zaterdag 8 november 2025 00:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moeder zei al dat ze een heerlijk gezellige zondagmiddag met Ticket to Ride met je gehad heeft.quote:Op maandag 10 november 2025 00:20 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik ben geen 14 meer. Speel niet meer met de playstation, maar met hoeren tegenwoordig
We hebben te maken met een heuse levensgenieter hier hoorquote:Op maandag 10 november 2025 00:20 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik ben geen 14 meer. Speel niet meer met de playstation, maar met hoeren tegenwoordig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |