Dat is gewoon user error.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op zulke dingen trigger (hihaho) ik niet. Op een veld waarin enkel getallen mogen en ik er het hele lorem ipsum stuk in kan plakken wel.
Oh dat heb ik wel eens gedaan toen ik net begon als tester. Developers werden gekquote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel leuk dat testen, onmogelijke scenario's bedenken puur omdat mensen tot gekkere dingen in staat zijn dan dat
Foeiquote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel leuk dat testen, onmogelijke scenario's bedenken puur omdat mensen tot gekkere dingen in staat zijn dan dat
Ja, soms zit het probleem tussen beeldscherm en stoel.quote:
Vooral om je al snel tijd van developers aan het opbranden bent.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel eens gedaan toen ik net begon als tester. Developers werden gek
Precies, geen last van vervelende stigs.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mij boeit de backend me ook weinig, zolang het doet wat het moet doen.
mschol kan met stroom spelenquote:
Ah ja, is wel grappig om met onbekendere clubshirts rond te lopen. En echt erg dat je daar steeds moet bezorgen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt ook in de UK zulke webshops, maar ja dan moet je ook nog eens inklaringskosten ed gaan betalen. Gaat hem dus niet worden. Maar die kunnen dus wel in principe shirts van Ajax sturen.
Ik moest overigens vandaag weer in de Ajaxlaan hier in Eindje bezorgen...![]()
![]()
Maar over het algemeen zijn die shirts van de mindere/lagere divisie clubs. De grootste club waarvan ik een shirt heb gekregen is Eintracht Frankfurt en een Beanie van West Ham
Ja, ik nam toen kwaliteit veel te letterlijk. Nu ben ik wat meer gematigdquote:Op donderdag 6 november 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral om je al snel tijd van developers aan het opbranden bent.
De frontenders daarentegen...quote:Op donderdag 6 november 2025 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, geen last van vervelende stigs.
Maar ken je de mama appelsap in dat nummer? Ik wil het nummer niet direct voor je verpestenquote:
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De frontenders daarentegen...
Totdat ze het jouw probleem maken. De gemene back-end stuurt niet altijd op wat we verwachten.quote:
Ik vind die heel vergezocht.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ken je de mama appelsap in dat nummer? Ik wil het nummer niet direct voor je verpesten
Ik wil hem wel wetenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ken je de mama appelsap in dat nummer? Ik wil het nummer niet direct voor je verpesten
Zijn daar nog vacatures voorquote:Op donderdag 6 november 2025 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel eens gedaan toen ik net begon als tester. Developers werden gek
Ik heb niets tegen backenders, maar ik heb soms wel zoiets van hallo kunnen jullie het design er misschien ook even bijpakkenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat ze het jouw probleem maken. De gemene back-end stuurt niet altijd op wat we verwachten.
Nee man ik moet gewoon werken. En ook als ik vrij was had ik daar niet gestaanquote:Op donderdag 6 november 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
deel 2 @:rocknijntje, stond je op de Uni te schreeuwen tegen Israel en de boel te slopen?
Bij mij is de overgrote meerderheid fullstack. Probleem opgelostquote:Op donderdag 6 november 2025 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen backenders, maar ik heb soms wel zoiets van hallo kunnen jullie het design er misschien ook even bijpakkenSturen ze gewoon allemaal random data terug die niet te mappen is aan dingen in het design, waardoor frontend niets kan implementeren. Maar dat kan ook een probleem alleen bij ons zijn
Dan moet iemand de backenders vertellen wat ze moeten doen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen backenders, maar ik heb soms wel zoiets van hallo kunnen jullie het design er misschien ook even bijpakkenSturen ze gewoon allemaal random data terug die niet te mappen is aan dingen in het design, waardoor frontend niets kan implementeren. Maar dat kan ook een probleem alleen bij ons zijn
Die eerste tekst klinkt alsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Fullstackoverflow.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is de overgrote meerderheid fullstack. Probleem opgelost
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eerste tekst klinkt alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hiredquote:Op donderdag 6 november 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou wel een goede tester zijn, ik krijg elk apparaat geslooptEn op de een of andere magische manier ook weer werkend
Ik zoek er nog een die doof en/of blind is.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou wel een goede tester zijn, ik krijg elk apparaat geslooptEn op de een of andere magische manier ook weer werkend
Gewoon een midend-laag ertussenin plakken die de data van de backend converteert naar bruikbare data voor de frontend.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon een midend-laag ertussenin plakken die de data van de backend converteert naar bruikbare data voor de frontend.
Oh ik heb ander soortige beperkingenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zoek er nog een die doof en/of blind is.
Maar dat is het ding, conversie schrijven zou ik niet eens erg vinden, ook al is dat niet helemaal netjes. Maar ze sturen data waar we echt helemaal niets mee kunnenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon een midend-laag ertussenin plakken die de data van de backend converteert naar bruikbare data voor de frontend.
Nee die ken ik nietquote:Op donderdag 6 november 2025 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bedankt chatgptquote:Op donderdag 6 november 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig ben ik na vandaag gecertificeerd in cloud engeneering.
Ik ook *neemt nog een hijsjequote:Op donderdag 6 november 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Whehe, dat is wel erg.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat is het ding, conversie schrijven zou ik niet eens erg vinden, ook al is dat niet helemaal netjes. Maar ze sturen data waar we echt helemaal niets mee kunnenHet is haast indrukwekkend hoe erg ze het soms verneuken
Je mag virtuele servers erbij klikken?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Jij zat in dat andere hokje?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook *neemt nog een hijsje
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag virtuele servers erbij klikken?
Nee ik zit high in de sky wolkjes uit te blazenquote:
Ik las likken en vond deze zin heel vreemd klinkenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag virtuele servers erbij klikken?
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eerste tekst klinkt alsEcht serieus wat moet er van jou ooit nog terecht komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ah. Kijk uit dat je niet valt dan.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik zit high in de sky wolkjes uit te blazen
Hallo ik heb dat niet bedachtquote:Op donderdag 6 november 2025 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt serieus wat moet er van jou ooit nog terecht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |