Dat is gewoon user error.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op zulke dingen trigger (hihaho) ik niet. Op een veld waarin enkel getallen mogen en ik er het hele lorem ipsum stuk in kan plakken wel.
Oh dat heb ik wel eens gedaan toen ik net begon als tester. Developers werden gekquote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel leuk dat testen, onmogelijke scenario's bedenken puur omdat mensen tot gekkere dingen in staat zijn dan dat
Foeiquote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel leuk dat testen, onmogelijke scenario's bedenken puur omdat mensen tot gekkere dingen in staat zijn dan dat
Ja, soms zit het probleem tussen beeldscherm en stoel.quote:
Vooral om je al snel tijd van developers aan het opbranden bent.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel eens gedaan toen ik net begon als tester. Developers werden gek
Precies, geen last van vervelende stigs.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mij boeit de backend me ook weinig, zolang het doet wat het moet doen.
mschol kan met stroom spelenquote:
Ah ja, is wel grappig om met onbekendere clubshirts rond te lopen. En echt erg dat je daar steeds moet bezorgen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt ook in de UK zulke webshops, maar ja dan moet je ook nog eens inklaringskosten ed gaan betalen. Gaat hem dus niet worden. Maar die kunnen dus wel in principe shirts van Ajax sturen.
Ik moest overigens vandaag weer in de Ajaxlaan hier in Eindje bezorgen...![]()
![]()
Maar over het algemeen zijn die shirts van de mindere/lagere divisie clubs. De grootste club waarvan ik een shirt heb gekregen is Eintracht Frankfurt en een Beanie van West Ham
Ja, ik nam toen kwaliteit veel te letterlijk. Nu ben ik wat meer gematigdquote:Op donderdag 6 november 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral om je al snel tijd van developers aan het opbranden bent.
De frontenders daarentegen...quote:Op donderdag 6 november 2025 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, geen last van vervelende stigs.
Maar ken je de mama appelsap in dat nummer? Ik wil het nummer niet direct voor je verpestenquote:
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De frontenders daarentegen...
Totdat ze het jouw probleem maken. De gemene back-end stuurt niet altijd op wat we verwachten.quote:
Ik vind die heel vergezocht.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ken je de mama appelsap in dat nummer? Ik wil het nummer niet direct voor je verpesten
Ik wil hem wel wetenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ken je de mama appelsap in dat nummer? Ik wil het nummer niet direct voor je verpesten
Zijn daar nog vacatures voorquote:Op donderdag 6 november 2025 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel eens gedaan toen ik net begon als tester. Developers werden gek
Ik heb niets tegen backenders, maar ik heb soms wel zoiets van hallo kunnen jullie het design er misschien ook even bijpakkenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Totdat ze het jouw probleem maken. De gemene back-end stuurt niet altijd op wat we verwachten.
Nee man ik moet gewoon werken. En ook als ik vrij was had ik daar niet gestaanquote:Op donderdag 6 november 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
deel 2 @:rocknijntje, stond je op de Uni te schreeuwen tegen Israel en de boel te slopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |