En telkens ondertiteld als 'zij'.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha zijn plaat loopt een beetje vast.
Heb je hier nog een bron voor of is het een stropopredenering?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof dit zo geknipt en geplakt wordt. Dit is gewoon dagelijkse realiteit in Utrecht. En er zijn hele volksstammen in Nederland die werkelijk doen alsof dit probleem gewoon niet bestaat.
Ik ook niet, maar juist vooral vanwege politie en handhaving.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik durf niet meer bij hoog Catharijne te komen door dat gedoe bij de bollendak.
Ik hoop vooral dat ze heel zeker weten dat het maar 1 kitten wasquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel een kattenmens maar ik weet niet of ik dit zou doen.
Kans is best aannemelijk dat er meer was maar niet meer leeft. Zielig maar niet heel ongebruikelijk bij een kat die buiten een nestje krijgt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze heel zeker weten dat het maar 1 kitten was
haha ja, dat snap ik!quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend gekeken
Conclusie; ben blij dat ik daar niet woon
Ik kijk niet meer echt ergens van op in Utrecht.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bijzondere mensen weer
Meer zeg ik niet
Nee zeg dat welquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer echt ergens van op in Utrecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |