abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219194282
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 november 2025 19:35 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, Eritrea is ook een failed state. Het is echter niet de plicht van Nederland om Eritreeërs op te vangen. Doordat Nederland besluit dit wél te doen krijgt men te maken met dit soort criminelen en mensensmokkelaars. Het is belangrijk dat Eritreeërs zelf hun eigen land herbouwen en er een functionerende staat van maken. Als gelukzoeker naar Europa komen is geen oplossing.
Hey, that’s my line :D

Die mensen die gesmokkeld zijn zie ik trouwens overal hier in de stad. Is wel bekend dat ze na het eind van de dag weer met een busje worden opgehaald. Is eigenlijk heel triest.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 4 november 2025 @ 21:00:29 #27
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219194391
Misselijkmakend om te lezen dat er zo met mensen omgegaan wordt in deze 'beschaafde' tijden.
To BG or not to BG!
  dinsdag 4 november 2025 @ 21:05:35 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219194444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 19:47 schreef probeer het volgende:
Oh, dus dat hele 'we maken de asielketen zó kut dat niemand nog naar hier wil komen' beleid van Geert en Marjolein drijft vluchtelingen oa in de armen van dit soort onmenselijk tuig?

Goh, verrassend.
Weet niet of je het mee hebt gekregen. Maar die wetten zijn nog niet aangenomen, Hans.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219194755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 20:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Uiteraard. Ik heb minder last van die mensen smokkelende knul dan van jou, dus geef mij Amanuel maar.
Je hebt het gelezen, maar begrijpend lezen is niet je sterkste punt blijkbaar. :')
Ik zou nog maar eens goed lezen wat voor monster we hier in de rechtbank in Zwolle hebben. Hint: ik heb het onderstreept.
  dinsdag 4 november 2025 @ 21:41:35 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219194935
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:28 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Je hebt het gelezen, maar begrijpend lezen is niet je sterkste punt blijkbaar. :')
Ik zou nog maar eens goed lezen wat voor monster we hier in de rechtbank in Zwolle hebben. Hint: ik heb het onderstreept.
Jij begrijpt mijn reactie blijkbaar ook niet helemaal. Is niet erg, dat is ook de reden dat ik van jou meer last hebt dan van deze mensensmokkelaar
Laffe huichelaar
pi_219195067
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2025 21:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]
dat is ook de reden dat ik van jou meer last hebt dan van deze mensensmokkelaar
Mooi })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')