Ik zal ns een schroevendraaier gaan zoekenquote:Op maandag 3 november 2025 15:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wachtwoord resetten: Als u het wachtwoord wilt wissen, opent u het batterijklepje en houdt u de resetknop ongeveer 1 seconde ingedrukt.
ligt volgens mij in de meeste linkse ladequote:Op maandag 3 november 2025 15:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zal ns een schroevendraaier gaan zoeken
Kan niet.quote:Op maandag 3 november 2025 14:59 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dochter heeft gister dit dagboek van de action gekregen
De code was 0000.
Ding is meegeweest naar school en nu gaat ie niet meer open op 0000.
Dr zitten allemaal dingetjes in waar ze nu niet bij kan.
Hoe krijg je dit ding open?
Kost maar ¤7,95quote:Op maandag 3 november 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
Ja
[..]
Maar dan is dat ding dus gesloopt
Wat een milieuvervuilingquote:Op maandag 3 november 2025 17:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb alles gelezen. Ik raad je aan om dit dagboek in de open haard te mieteren.
Hoezo? Ik weet niet of het al genoemd is maar ze kan eventueel ook nog in het batterijklepje kijken voor de resetknop.quote:Op maandag 3 november 2025 17:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Heb alles gelezen. Ik raad je aan om dit dagboek in de open haard te mieteren.
In 5 dagen tijd kan je alle mogelijke combinaties doorlopen hebben.quote:Op maandag 3 november 2025 15:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
“Ongeveer 5 werkdagen voordat je eventueel antwoord gaat krijgen
Vraag maar op het forumpje”
Spuit 11.quote:Op maandag 3 november 2025 15:35 schreef Farenji het volgende:
Brute force. Begin bij 0000, dan 0001 etc tot aan 9999. Met 5 seconden per poging ben je met iets meer dan een halve dag klaar, maar in de praktijk natuurlijk veel eerder, tenzij de code echt 9999 is. Het maakt geen verschil om daar te beginnen overigens. Want misschien is de code wel 0001.
Ja hoor, tuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2025 17:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik weet niet of het al genoemd is maar ze kan eventueel ook nog in het batterijklepje kijken voor de resetknop.
Ga je lekker?quote:Op maandag 3 november 2025 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja...
Maar goed gemaakt, het milieu zal heus wel sterker zijn dan die debiele mensjes.
Jeeeej roos!!quote:Op maandag 3 november 2025 17:24 schreef roos94 het volgende:
Gelukt
Geen resetknop maar de batterij eruit halen werkte.
Geen dankquote:Op maandag 3 november 2025 17:24 schreef roos94 het volgende:
Gelukt
Wat een waardeloze kut security, zoiets verwacht je toch niet van de actionquote:Op maandag 3 november 2025 17:24 schreef roos94 het volgende:
Gelukt
quote:Op maandag 3 november 2025 17:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Misschien staat er wat over Marco in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |