Ja maar je vroeg hoe je hem open kreeg.quote:Op maandag 3 november 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
Ja
[..]
Maar dan is dat ding dus gesloopt
Ik heb geen flauw idee, ze kreeg het van iemand, dus ik heb de verpakking oid nietquote:Op maandag 3 november 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
En wat zei de fabrikant toen je een mailtje stuurde?
You caught mequote:Op maandag 3 november 2025 15:05 schreef Evangelion het volgende:
NIET HELPEN!!
TRAP ER NIET IN.
Moeder probeert geheime dagboek van dochter te lezen.
“Ongeveer 5 werkdagen voordat je eventueel antwoord gaat krijgenquote:Op maandag 3 november 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
En wat zei de fabrikant toen je een mailtje stuurde?
Is het ding van V-tech toevallig?quote:Op maandag 3 november 2025 14:59 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Dochter heeft gister dit dagboek van de action gekregen
De code was 0000.
Ding is meegeweest naar school en nu gaat ie niet meer open op 0000.
Dr zitten allemaal dingetjes in waar ze nu niet bij kan.
Hoe krijg je dit ding open?
Ja, maar is het merk ook 'action' of verkoopt Action dat ding, waarvan de fabrikant iemand anders is dan de Action zelf?quote:
druk gewoon de reset button een paar seconde inquote:Op maandag 3 november 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
Ja
[..]
Maar dan is dat ding dus gesloopt
Dat is dus afhankelijk van de fabrikant. Bij sommigen zit de reset button onder het batterijklepje, maar bij andere merken moet je een bepaalde cijfercombinatie ingedrukt houden.quote:Op maandag 3 november 2025 15:31 schreef Moonversion het volgende:
[..]
druk gewoon de reset button een paar seconde in
Dat heb ik gedaan lolquote:Op maandag 3 november 2025 15:31 schreef Moonversion het volgende:
[..]
druk gewoon de reset button een paar seconde in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |