grinninggirl punt gifquote:
Bedankt voor deze tip maar hier doe ik niks mee.quote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn tip: eet vandaag een passievrucht
phoa, vaak extra knopjes, een betere sensor (gevoeliger, dus precierzer muizen)quote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel verschil zit er in een muis van 20 euro en eentje van 75? Behalve 55 euro.
Computermuis, niet essies muis.
de tip van flip slaan we over vandaagquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb niks met passie, dus ik heb een banaan opquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
ja schande... het sneeuwt niet eensquote:
Ik was al een heel verhaal begonnenquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel verschil zit er in een muis van 20 euro en eentje van 75? Behalve 55 euro.
sadquote:Op maandag 3 november 2025 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de tip van flip slaan we over vandaag
Maar dat heb ik niet in huis en ik kom vandaag niet meer van de bank afquote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
helaas, maar banaan is ook wel top tier fruitquote:Op maandag 3 november 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb niks met passie, dus ik heb een banaan op
Jawelquote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je geen vriendjes met me zijn ofzo
maar de smaak van passievrucht is echt heel goedquote:Op maandag 3 november 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet in huis en ik kom vandaag niet meer van de bank af
Bouwkwalieit vooral. Maar ook ergonomisch.quote:Op maandag 3 november 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Wat was er met je oog?quote:Op maandag 3 november 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten lopen was wel beter voor mijn oog trouwens.
beter dan binnen zwemmen?quote:Op maandag 3 november 2025 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Buiten lopen was wel beter voor mijn oog trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |