SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nietes, ik fiets geen 5 km.quote:Op maandag 3 november 2025 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Jullie zijn praktisch hetzelfde.
Leugens!quote:Op maandag 3 november 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent nog erger dan essn met onleesbare teksten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leugens!
koop dan goeie handschoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
krijg je ook een like van me jaquote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik 5 km heb gefietst en dat hier vier, zijn jullie dan ook blij voor mij?
jaquote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jazeker!quote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WOGGENquote:Op maandag 3 november 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen heeft vakantie volgens mij
quote:Op maandag 3 november 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2025 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leugens!
Wil je geen vriendjes met me zijn ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit zou ik echt nooit durven te zeggen. Ik maakte een foutje en werd daar op gewezen, waarvoor mijn excuses.quote:Op maandag 3 november 2025 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Jullie zijn praktisch hetzelfde.
Heul niet, ik heb net heel hard gewerkt op de fietsquote:Op maandag 3 november 2025 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
Hoe is je vinger?quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik verslik me weer eens in m'n eigen speeksel.
Arme muis moet weer 2,5e km teruglopen, die heeft het pas zwaar. Met die korte pootjes.quote:Op maandag 3 november 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb net heel hard gewerkt op de fiets
quote:Op maandag 3 november 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Arme muis moet weer 2,5e km teruglopen, die heeft het pas zwaar. Met die korte pootjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |