Hoeft ook niet altijd, alleen maar horror gaat ook vervelen.quote:Op zondag 2 november 2025 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb The Roses niet gezien, die heeft hier maar twee keer gedraaid ofzo. Is ook geen horror.
je wil gewoon een volle pratende ijskast vreetboeieloeiquote:Op zondag 2 november 2025 23:21 schreef Ama het volgende:
Zin om mijn favoriet weer eens te kijken. Requiem for a Dream.
Als ik maar niet erover ga dromen want ondanks dat ik de film prima kan kijken is het niet een hele gezellige droom.
Lijkt me best eng.quote:Op zondag 2 november 2025 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je wil gewoon een volle pratende ijskast vreetboeieloei
"GEBAKKEN KIPPENVLEUGELS MUHAHAHAHAHAHHAHAHA"quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"GEBAKKEN KIPPENVLEUGELS MUHAHAHAHAHAHHAHAHA"
- IJskast beweegt zich naar ama
Horror werkt sowieso niet bij ama's.quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was ik bijna vergeten mijn wekker weer aan te zetten voor morgen.
RIP vakantie
Krukken nemen en daarmee lopenquote:Op zondag 2 november 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg of laat moet ik toch lopen.
Als ik eenmaal opgestart ben dan gaat het wel prima. Deze week met sporten maar eens wat extra aandacht geven.quote:
dat is op tijdquote:Op maandag 3 november 2025 06:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Werd om 4:50 wakker.
Woon jij op Grimoudplein 12?quote:Op maandag 3 november 2025 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Picnic kan m'n huis weer niet vinden
kan ook, ik vond 7:15 te vroeg, ik had niet voor niks mn wekker uitgezetquote:Op maandag 3 november 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat was veel te vroeg.
Stuur ook eens hier heenquote:
Zelfs ik kende de beste man.quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet er toch echt wederom een 'wie?' in gooien
Dit ligt echt aan jouquote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Jij bent dan ook oud.quote:Op maandag 3 november 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik kende de beste man.
Hoog level noem ik dat.quote:
quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
Daarom moet je altijd even vaart minderen, dan kun je beter kijken.quote:Op maandag 3 november 2025 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Van Den Haag naar Leiden stond gewoon één lange wachtrij van auto's daarnet
Wel de politie gezien die iedereen tegen hield, maar niet de aanleiding. Matige ramptoerist ben ik
Het liefst ook even filmen voor analyse achteraf.quote:Op maandag 3 november 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd even vaart minderen, dan kun je beter kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |