SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De smaak kan je ook aan de groente toebrengen met wat kruidenquote:
Was het weer zoverquote:Op zondag 2 november 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Foei @:dotteke, door het slotje posten!
Knoflooksaus eventueel zelf te maken met magere yoghurtquote:
Machtsmisbruik!quote:Op zondag 2 november 2025 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Foei @:dotteke, door het slotje posten!
Wat ben je ineens op de gezonde toer, wat is er gebeurd?quote:Op zondag 2 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa.
[ afbeelding ]
Ja het ziet er niet uit. Maar ja het is gezond en voedzaam en een beetje lekker.
Ja, verontrustend hè? Geen schandvoer!quote:Op zondag 2 november 2025 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je ineens op de gezonde toer, wat is er gebeurd?
Ik denk dat ik morgen naar Schipholquote:Op zondag 2 november 2025 17:30 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit @:wereldgozer
Dan niet doen, je moet er te lang tegenaan kijkenquote:Op zondag 2 november 2025 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooie bank gezien, en mooie woonkamer. Maar zijn nog niet helemaal tevreden.
Ik weet niet wat ik zie. Eerst dacht ik nog dat het een uitzondering was, maar het begint een gewoonte te worden.quote:Op zondag 2 november 2025 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, verontrustend hè? Geen schandvoer!
Hij was daar vorige week ook steeds mee bezig.quote:Op zondag 2 november 2025 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie. Eerst dacht ik nog dat het een uitzondering was, maar het begint een gewoonte te worden.
is gewoon beter. En niet veel werk. EN goedkoper dan thuisbesmurfd.quote:Op zondag 2 november 2025 18:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ben je ineens op de gezonde toer, wat is er gebeurd?
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 2 november 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is gewoon beter. En niet veel werk. EN goedkoper dan thuisbesmurfd.
Misschien ligt er nog wel een rack aan spareribs naast wat niet op de foto staat?quote:Op zondag 2 november 2025 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zie. Eerst dacht ik nog dat het een uitzondering was, maar het begint een gewoonte te worden.
Met een triple erbij.quote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog wel een rack aan spareribs naast wat niet op de foto staat?
Er zitten worstjes in.quote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog wel een rack aan spareribs naast wat niet op de foto staat?
Het is ook het idee dat je het bot er uit haalt als je het gaat opetenquote:Op zondag 2 november 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zitten worstjes in.
EN ik eet geen vlees met bot.
Goed bezig!quote:Op zondag 2 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa.
[ afbeelding ]
Ja het ziet er niet uit. Maar ja het is gezond en voedzaam en een beetje lekker.
Nee.quote:Op zondag 2 november 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook het idee dat je het bot er uit haalt als je het gaat opeten
Ik had op vakantie spareribs waar je nog maar naar hoefde te kijken en het bot viel er al uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |