Mooie bank gezien, en mooie woonkamer. Maar zijn nog niet helemaal tevreden.quote:Op zondag 2 november 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
@:Haags ben je nog geslaagd gisteren? (ik niet)
Zoveel keus en zoveel samenstellingen.quote:Op zondag 2 november 2025 17:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooie bank gezien, en mooie woonkamer. Maar zijn nog niet helemaal tevreden.
Ja zit al in de naam hequote:
Jaquote:
Ja werd ineens donker net toen ik binnen was. Nou ja. Koken maar dan.quote:
En dan straks het buikje rondquote:
Zellufquote:
quote:
quote:
Ja buikje rond eten hequote:
Doe normaal joh idiootquote:Op zondag 2 november 2025 17:30 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit @:wereldgozer
Morgen weer minder mensen op straat terwijl je in je voortuintje bier zit te drinken Haagsquote:Op zondag 2 november 2025 17:30 schreef Haags het volgende:
Blij dat het weekend er weer bijna op zit @:wereldgozer
Doe het oplossen in water.quote:Op zondag 2 november 2025 17:27 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet de hele tijd paracetamol te halen dus nu moet ik wel een Spaanse nemen maar zijn zo groot.Ook als ik ze doormidden breek.
quote:
Iew krijg meteen de rillingen bij kapot kauwen.quote:Op zondag 2 november 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe het oplossen in water.
Of je kauwt ze kapot en en dan slok water, doe ik ook altijd met paracetamol
2 in de mond, kapot kauwen en doorslikken met water
Tenzij je in Utrecht woontquote:Op zondag 2 november 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe het oplossen in water.
Of je kauwt ze kapot en en dan slok water, doe ik ook altijd met paracetamol
2 in de mond, kapot kauwen en doorslikken met water
Ik doelde natuurlijk op het feit dat de dolce gusto morgen in de aanbieding isquote:
O echt vind het beter te doen dan oplossen in waterquote:Op zondag 2 november 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Iew krijg meteen de rillingen bij kapot kauwen.
Water uit de fles kan welquote:
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 2 november 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaa.
[ afbeelding ]
Ja het ziet er niet uit. Maar ja het is gezond en voedzaam en een beetje lekker.
Ik ben uiteindelijk toch nog op 13.533 uitgekomen.quote:Op zondag 2 november 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Schoentjes uit. 11.305 stapjes. Ik vind het mooi.
De oplossing!quote:Op zondag 2 november 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt vind het beter te doen dan oplossen in water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |