Kjeld gaat mondjes snoeren bij het OKT.quote:
Einde toernooi weekends voor Nuys, hij heeft gister laten zien dat hij 1 afstand nog kan , maar herstelt niet meer genoeg in een dagquote:
Bizar groot verschilquote:Op zondag 2 november 2025 15:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het verschil tussen de top-3 en Nuis/Verbij is wel echt hilarisch groot.
Misschien mag die wel mee met de privejetquote:Op zondag 2 november 2025 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk voor Joeta dat haar maatje mee mag naar SLC/Calgary
Zo vader, zo zoonquote:Op zondag 2 november 2025 15:56 schreef Montov het volgende:
Eerste keer dat ik de Wennemars-stotter hoor van Joep.
Enige op niveau daar.quote:Op zondag 2 november 2025 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk een titel voor de ploeg van Orie
Hij had hier sowieso een echte Erben manier van spreken bij sommige zinnen, ik weet nu al niet meer precies wat hij zei, maar ik dacht : 'he dat is precies zijn pa, klinkt zelfs hetzelfde'quote:Op zondag 2 november 2025 15:56 schreef Montov het volgende:
Eerste keer dat ik de Wennemars-stotter hoor van Joep.
De hand van de meesterquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
10cm minder beenomtrekquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Jake Paul gespot en genoemdquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Hersman die de socials weer afgestruind heeft voor relatie-updates.quote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
De Amsterdammerquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Die staat er al tussen (Bosker die afgevallen is).quote:
- Iets over Jillertquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Skeelerverleden van een schaatserquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Vader van Voecklerquote:Op zondag 2 november 2025 16:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
- Iets over Jillert
- Mocht u later hebben ingeschakeld
- Parijs is nog ver (o nee verkeerde sport)
Aan de andere kant is het verschil zo klein dat hij ook zomaar kampioen kan worden in Milaanquote:Op zondag 2 november 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prins heeft geen leuk weekend gehad
Kniehoekenquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Boomer Jillert met een smartphone is wel een goede, die gaan we nog vaker zien denk ik.quote:Op zondag 2 november 2025 16:03 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
- Iets over Jillert
- Mocht u later hebben ingeschakeld
- Parijs is nog ver (o nee verkeerde sport)
Ireen ben jij hetquote:Op zondag 2 november 2025 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het verschil zo klein dat hij ook zomaar kampioen kan worden in Milaan
Het is het algemeen in beeld nemen van familieleden.quote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Ken je dat verhaal?quote:
De jets gaan aanquote:Op zondag 2 november 2025 15:58 schreef Felagund het volgende:
Nog suggesties?
[ afbeelding ]
Heb er nog 6 nodig.
Herbert zei het nu ookquote:Op zondag 2 november 2025 16:15 schreef wimderon het volgende:
Als junioor (Martin die 'als junior' bedoelt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |