Ja. Die zat in het rennende journalisten stukje in de zogenaamde Tweede Kamer.quote:
Ah dat zag ik nietquote:Op zaterdag 22 november 2025 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Die zat in het rennende journalisten stukje in de zogenaamde Tweede Kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door svann op 23-11-2025 05:00:03 ]
Zou het morgen van overheidswege weggehaald worden omdat we een zekere aleenheerser niet willen provoceren?quote:Op zondag 23 november 2025 05:15 schreef Szura het volgende:
Mooie reactie op de racistische regering-Trump en al die stooges die hun orders uitvoeren
In Limburg wilden bestuurders de panelen niet weg, landelijk heb ik er niet echt wat over gehoordquote:Op zondag 23 november 2025 05:19 schreef svann het volgende:
[..]
Zou het morgen van overheidswege weggehaald worden omdat we een zekere aleenheerser niet willen provoceren?
quote:Op zondag 23 november 2025 04:49 schreef svann het volgende:
NOS
Tv-programma zet verwijderde panelen naast begraafplaats Margraten neer -
https://nos.nl/l/2591602
[ afbeelding ]Volgens mij is dit Amerikaans grondgebied, en mag je dit als Nederlander niet zomaar wijzigen. De VS zal zelf moeten inzien, wat er op de informatieborden hoort te staan, en niet de Nederlandse omroep BNN-Vara.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, de begraafplaats is géén Amerikaans grondgebied. Het is in beheer door de Amerikaanse overheid, een wezelijk verschil.quote:Op zondag 23 november 2025 12:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Amerikaans grondgebied, en mag je dit als Nederlander niet zomaar wijzigen. De VS zal zelf moeten inzien, wat er op de informatieborden hoort te staan, en niet de Nederlandse omroep BNN-Vara.
Je zit er weer eens naast.quote:Op zondag 23 november 2025 12:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Amerikaans grondgebied, en mag je dit als Nederlander niet zomaar wijzigen. De VS zal zelf moeten inzien, wat er op de informatieborden hoort te staan, en niet de Nederlandse omroep BNN-Vara.
Nance? Waar?quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:17 schreef svann het volgende:
Hee, DE Nance!
Dit voor de Fok!oldbies.
@:Danny
Waiting for...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |