In Limburg wilden bestuurders de panelen niet weg, landelijk heb ik er niet echt wat over gehoordquote:Op zondag 23 november 2025 05:19 schreef svann het volgende:
[..]
Zou het morgen van overheidswege weggehaald worden omdat we een zekere aleenheerser niet willen provoceren?
quote:Op zondag 23 november 2025 04:49 schreef svann het volgende:
NOS
Tv-programma zet verwijderde panelen naast begraafplaats Margraten neer -
https://nos.nl/l/2591602
[ afbeelding ]Volgens mij is dit Amerikaans grondgebied, en mag je dit als Nederlander niet zomaar wijzigen. De VS zal zelf moeten inzien, wat er op de informatieborden hoort te staan, en niet de Nederlandse omroep BNN-Vara.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, de begraafplaats is géén Amerikaans grondgebied. Het is in beheer door de Amerikaanse overheid, een wezelijk verschil.quote:Op zondag 23 november 2025 12:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Amerikaans grondgebied, en mag je dit als Nederlander niet zomaar wijzigen. De VS zal zelf moeten inzien, wat er op de informatieborden hoort te staan, en niet de Nederlandse omroep BNN-Vara.
Je zit er weer eens naast.quote:Op zondag 23 november 2025 12:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Amerikaans grondgebied, en mag je dit als Nederlander niet zomaar wijzigen. De VS zal zelf moeten inzien, wat er op de informatieborden hoort te staan, en niet de Nederlandse omroep BNN-Vara.
Nance? Waar?quote:Op zaterdag 22 november 2025 22:17 schreef svann het volgende:
Hee, DE Nance!
Dit voor de Fok!oldbies.
@:Danny
Waiting for...
Bij Even tot Hier, zie topictitel, als gast-artiest van de aflevering.quote:
Wat een kinderachtige kneuzen daar bij de politie, maar wat wil je, in de oorlog was de politie ook al foutquote:Op zondag 23 november 2025 14:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Aaaand it's gone... op vrijdag al.![]()
Geen expositie Even Tot Hier meer bij begraafplaats Margraten: politie greep in https://www.l1nieuws.nl/e(...)ten-politie-greep-in
Die AI van hem in 2056 was wel goed gemaakt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:41 schreef svann het volgende:
De oorzaak van de NPO-bezuinigingen: Jeroen Pauw; hij kondigde die telkens aan.
Ik herken het wel maar kom er even niet op.quote:
Dont know much Linda rondstad en Aaron Nevillequote:
Don’t Know Much - Linda Ronstadt/Aaron Nevillequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |