Vond 'm echt heel vet!quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Obsession wel een verrassing, ik ging er eigenlijk zonder verwachtingen naartoe
Oeh nice, hopelijk ook in de lokale bioscoop.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:01 schreef CherryLips het volgende:
https://www.pathe.nl/nl/films/hokum-53402
Releasedatum : 23 jul 2026
Hij komt er toch aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Als gewone zombiefilm was hij redelijk maar als ED vond ik het niks.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:58 schreef GGMM het volgende:
Evil Dead Burn
4,5/10
Erg matig. Alsof iemand de vorige films heeft gezien en dacht laten we alles nog eens herhalen wat goor was en we halen alle schrikmomenten weg.
Bij horror ben ik prima bereid om domme keuzes van karakters tot op een zekere hoogte te vergeven want dat hoort er een beetje bij, maar die moeder sloeg echt alles.
Enige grappige was dat kunstgebit van omaquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als gewone zombiefilm was hij redelijk maar als ED vond ik het niks.
Ik vond dat met die autostoel ook wel leuk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Enige grappige was dat kunstgebit van oma
Had echt nagenoeg niks meer met ED te maken ja, zo de.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als gewone zombiefilm was hij redelijk maar als ED vond ik het niks.
Ik ben dit dus serieus alweer vergeten 😅quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond dat met die autostoel ook wel leuk.
Ik had er ook meer van verwacht. Er zat echt wel potentie in..quote:Op zondag 9 augustus 2026 06:23 schreef CherryLips het volgende:
Hokum gister gezien, had er goede dingen over gehoord. Maar ik vond het een soort BBC-film ofzo, totaal niet spannend, laat staan eng.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |