Mijn telefoon had vorige week ook op eens zo'n glitch, maar dan omgedraaid. Hij was maar tot 56% opgeladen en ging niet hoger, maar na het opnieuw opstarten was het gewoon 100%.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Batterij van telefoon op 19 procent. Ik hang hem aan de lader. Zie even later de melding dat de telefoon 80% is opgeladen. Dat is snel, denk ik nog. Lees verder in m'n boek.
Pak nu m'n telefoon weer met het idee dat hij op 100% staat.
Nee. Hij staat op 75. En nu ik dit typ gaat hij op 74 maar hij laadt nog wel op.
*twilight zone-muziekje*
hmmm, dat klinkt niet zoals het zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Batterij van telefoon op 19 procent. Ik hang hem aan de lader. Zie even later de melding dat de telefoon 80% is opgeladen. Dat is snel, denk ik nog. Lees verder in m'n boek.
Pak nu m'n telefoon weer met het idee dat hij op 100% staat.
Nee. Hij staat op 75. En nu ik dit typ gaat hij op 74 maar hij laadt nog wel op.
*twilight zone-muziekje*
M'n telefoon loopt nu aan de lader sneller leeg dan wanneer hij niet aan de lader zit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn telefoon had vorige week ook op eens zo'n glitch, maar dan omgedraaid. Hij was maar tot 56% opgeladen en ging niet hoger, maar na het opnieuw opstarten was het gewoon 100%.
Fabrikanten moeten eens stoppen met batterij-software updates.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn telefoon had vorige week ook op eens zo'n glitch, maar dan omgedraaid. Hij was maar tot 56% opgeladen en ging niet hoger, maar na het opnieuw opstarten was het gewoon 100%.
Ik heb deze pas 1,5 jaarquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n telefoon loopt nu aan de lader sneller leeg dan wanneer hij niet aan de lader zit.
En hij springt ineens weer op de nachtstand.
Ik heb hem pas drie jaar
Hue huequote:
Nog even 11 uur lang de minuutjes aftellenquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
Niets is zo verschrikkelijk als een wedstrijd om 21:30
Voel me nu net zo'n adhd'er die aan het wachten is op iets dat pas over een paar uur begint.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even 11 uur lang de minuutjes aftellen
Dit is het niet?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zat het er vandaag nog niet tussen, denk ik.
welke?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb deze pas 1,5 jaar
Maar de nieuwe ligt al klaar om ingesteld te worden
Meenemen op vakantiequote:Op zaterdag 1 november 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Krijg er ook een gratis tablet bij van Samsung, moet alleen nog even verzinnen wat ik daarmee moet.
Wat voor type?quote:
Mag ook alleen in de avond.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die z'n hele vakantie naar een schermpje gaat kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |