Als ik de reacties op de socials moet geloven zijn vooral Roksana en Fiki grote namen.quote:DARA
Dara Ekimova
DIA
Elizabet
Fiki
Innerglow
Kerana & the Cosmonauts
Mihaela Marinova
Mihaela Fileva
Molets
MONA
Preyah
Roksana
VALL
Veniamin
Vanaf 20:00quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond. Hoe laat begint het?
Dan wordt het of deze, of Luxemburg
Vanavond en volgende week gaat het alleen nog maar om het kiezen van artiesten met eerder uitgebrachte nummers.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 09:34 schreef Meridiaan het volgende:
Vanavond. Hoe laat begint het?
Dan wordt het of deze, of Luxemburg
Boe! En zo te zien is er ook niet genoeg animo om op zoek te gaan naar een stream die wel werktquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:09 schreef Sableheart het volgende:
de bulgaarse staatstelevisie heeft er nog steeds een geolock op staan, dus deze sla ik over.
Geen idee eigenlijkquote:
Ja, eentje. Ik heb niet onthouden wie dat isquote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:33 schreef CarloV het volgende:
ik heb nu pas door dat er een engelstalige jury zit, maar ze praten er gewoon overheen
Dat stukje Waterloo begreep ik niks vanquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:32 schreef CarloV het volgende:
De helft van Azerbeidzjan 2011 doet een interval act, het kan niet op
Nee die was ook totaal randomquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat stukje Waterloo begreep ik niks van
Het zou 22:00 afgelopen moeten zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Heeft het nog zin om mee te kijken na een fantastische Melodifestivalen?
Uitstekende vraagquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |