allemaal "must-haves"voor een echte collector.
Pulp Fiction heb ik er uitgelaten omdat de special edition in oktober uitkomt en het wachten de moete waard is.
zijn nog heel veel meer films die je eigenlijk in je bezit moet hebben, maar omdat je na deze films al op ruim 200 euro zit........lijkt dit me een aardig begin
Dus als je films gaat kopen zou ik play.com aanraden
quote:Jammer dat 'ie voor dat geld niet te bestellen is via de FRS site. Voor 5 pleuro's wil ik nog wel een poging wagen in het Japans.
Op maandag 24 februari 2003 14:39 schreef Mennosson het volgende:
Heb net voor 5 eurootjes Ringu (het origineel van The Ring die nu in de bioscoop draait) gekocht bij de Free Record Shop.
deze film's mogen eigenlijk niet in je collectie ontbreken
The Matrix
Saving Private Ryan
The Green Mile
Alle Austin Powers (deel 3 komt 1 April op DVD)
Minority Report (26 Maart op DVD)
Band of Brothers
Alle James Bond
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (4 DVD Editie)
Enemy of the State
The Godfather 1, 2 & 3
En ga zo maar door......
Ltrzzzz
quote:Hij staat niet onder Ringu maar onder The Original Ring (een promodisc van Extreme)
Op maandag 24 februari 2003 16:01 schreef Antikal het volgende:[..]
Jammer dat 'ie voor dat geld niet te bestellen is via de FRS site. Voor 5 pleuro's wil ik nog wel een poging wagen in het Japans.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=305079
en de recensie:
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:01 schreef Antikal het volgende:
Boondock Saints nog niet genoemd?
Meesterlijke humor
Psssst Mirties het is Internet Movie DataBase
[Dit bericht is gewijzigd door Morpheus2002 op 24-02-2003 16:17]
Dat zijn wel zo'n beetje de beste films uit mijn collectie.
quote:Cool thanx! Maarehm, dat is echt de volledige 'ringu' film? Dat woordje 'promo' zorgt wel voor verwarring zeg.
Op maandag 24 februari 2003 16:10 schreef Mennosson het volgende:[..]
Hij staat niet onder Ringu maar onder The Original Ring (een promodisc van Extreme)
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=305079
en de recensie:
http://www.dvdinfo.be/nieuws.cfm?persnr=825
Kugh. Edit: recensie heldert e.e.a. op.
[Dit bericht is gewijzigd door Antikal op 24-02-2003 16:25]
allemaal uit de "bargain bin" van de free record shop. max. wat ii betaald heb is 10 euro p.s. misschien moet je daar maar es een kijkje neemn
verder hebben ze ook wel bij Bart Smit goedkope DVD's
quote:Ik hoop het wel, heb hem net gekocht, weet het morgen pas, maar ga er wel van uit, speelduur 92 minuten genre horror Japans gesproken Nederlands ondertiteld en Scene selectie. Geeft wel aan dat het een film is.
Op maandag 24 februari 2003 16:17 schreef Antikal het volgende:[..]
Cool thanx! Maarehm, dat is echt de volledige 'ringu' film? Dat woordje 'promo' zorgt wel voor verwarring zeg.
godver ben er vandaag langsgeweest, twijfelde nog of ik ff binnen ging kijken...
quote:E-Plaza, Mediamarkt en Blokker zijn ook vaak goedkoop
Op maandag 24 februari 2003 16:21 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
allemaal uit de "bargain bin" van de free record shop. max. wat ii betaald heb is 10 euro p.s. misschien moet je daar maar es een kijkje neemn verder hebben ze ook wel bij Bart Smit goedkope DVD's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |