abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219160052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:24 schreef Chandler het volgende:
Een open achtertuin hebben in deze tijd!!! Dat is zo 2000..

Dan vraag je er ook om...
Ik heb inderdaad geen prikkeldraad gespannen :') en met een hoekhuis is het al gauw deels open. Daarbij loopt dat beest net zo makkelijk onder de poort door.
pi_219160058
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 18:26 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen prikkeldraad gespannen :') en met een hoekhuis is het al gauw deels open. Daarbij loopt dat beest net zo makkelijk onder de poort door.
I know, leuk dat je hapt. Maar echt een oplossing is er niet dan echt alles katdicht maken. Of je moet bepaalde anti kat planten gaan planten... maar welke dat zijn weet ik niet. Iig sterkte! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219160133
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 15:05 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik denk dat het de katteneigenaar wel degelijk iets boeit als ik dat beest 70km verderop ergens op de Utrechtse Heuvelrug dump.
Ach grote held. :')
Beetje lopen janken om een beetje kattenkak. En dan zo'n dier de dupe laten worden, vieze lafbek.
pi_219160167
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 14:06 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ts houdt niet van kattenstront. Verder mag dat beest elke dag door de tuin lopen.
Een meeuw/duif/via kan ook in jouw tuin schijten?

Goed voor de grond.
pi_219160183
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 15:05 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Ik denk dat het de katteneigenaar wel degelijk iets boeit als ik dat beest 70km verderop ergens op de Utrechtse Heuvelrug dump.
En morgen open je een topic over hoe de kat je aangevallen heeft :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')