Zit inmiddels al tussen twink en twunkquote:
Alle partijen die kans maken op regeren (inclusief d66) hebben allemaal een streefgetal genoemd van minimaal 3x zo weinig asielzoekers dan we nu hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu kunnen de deuren wagenwijd open voor asielzoekers
Maar goed waar gaan ze droogleggen voor 10 nieuwe steden
Ik stel voor IJsselmeerprovincie. Droogleggen vanaf de afsluitdijk
De rode bolletjes zijn de plaatsen van de nieuwe steden: (zijn er 11 maar had 1 bolletje teveel gezet, moeten er 10 zijn)
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn ijsselmeerprovincie -ideequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alle partijen die kans maken op regeren (inclusief d66) hebben allemaal een streefgetal genoemd van minimaal 3x zo weinig asielzoekers dan we nu hebben.
Dat is niet jouw idee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn ijsselmeerprovincie -idee
Ten zuiden van Nederland ligt nog een lap grond die historisch gezien bij Nederland hoort. Ik vermoed dat dat gebied ingenomen gaat worden om daar vervolgens asielzoekers en marginalen te huisvesten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 23:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu kunnen de deuren wagenwijd open voor asielzoekers
Maar goed waar gaan ze droogleggen voor 10 nieuwe steden
Ik stel voor IJsselmeerprovincie. Droogleggen vanaf de afsluitdijk
De rode bolletjes zijn de plaatsen van de nieuwe steden: (zijn er 11 maar had 1 bolletje teveel gezet, moeten er 10 zijn)
[ afbeelding ]
Dat zit toch al vol met asielzoekers en marginalen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 00:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ten zuiden van Nederland ligt nog een lap grond die historisch gezien bij Nederland hoort. Ik vermoed dat dat gebied ingenomen gaat worden om daar vervolgens asielzoekers en marginalen te huisvesten.
Dat we nog meer belasting gaan betalenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:38 schreef hoechst het volgende:
Wat zijn trouwens alle goede aspecten die rob ons te bieden heeft?? aangezien de meerderheid voor hem gestemd heeft.
En dat kost alle crisissituaties op?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die op hem haten
We hebben binnenkort wel de knapste premier ter wereld
We blijven meer in ons mooie Nederland aangezien vliegen wel bestraft zal wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:38 schreef hoechst het volgende:
Wat zijn trouwens alle goede aspecten die rob ons te bieden heeft?? aangezien de meerderheid voor hem gestemd heeft.
Als hij het voor elkaar graat krijgen dat er eindelijk belasting gaat worden geheven op kerosine ga ik die man absoluut verafgoden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
We blijven meer in ons mooie Nederland aangezien vliegen wel bestraft zal worden
vriend, ik krijg niks voor elkaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als hij het voor elkaar graat krijgen dat er eindelijk belasting gaat worden geheven op kerosine ga ik die man absoluut verafgoden.
Ik krijg het voor elkaar om een noodprogramma te laten activeren door die domme kneus. Daarom zaten we met Corona.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
vriend, ik krijg niks voor elkaar
Geen idee. Crisissituaties los je niet op in de tweede kamer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En dat kost alle crisissituaties op?
Eurofielen worden dadelijk even erg als Antifa, en laat D66 dat woord zowat in het leven geroepen hebben. Het gefaalde EU project is onderdeel van de ellende waar we nu inzitten, van munt tot immigratiequote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik denk dat een hoop VVD-ers en CDA-ers Jetten en D
'66 zien als een aanvaardbaar compromis in tegenstelling tot Antifa/PvdA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |