Kijk, als PvdA/GL de grootste was geworden had ik dat niet leuk gevonden. Maar ik was ook niet met spandoeken en gelijkgestemden (hihaho) gaan demonstreren tegen de uitslag.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
D66 weer voor met 15k stemmen dankzij Amsterdam.
Ja, waarom mogen mensen op de verkeerde partij stemmen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
Mooi hoe mensen altijd beginnen te gillen dat er gefraudeerd moet zijn met de stemmen als ze het niet eens zijn, niet alleen in NL hoor.
Ik vind het altijd wel typisch want als het niet de uitslag is wat ze willen dan moet het wel nep zijn.
Stembiljet met twee opties. 1 is stem op deze partij en 2 we martelen je tot je dood gaat of optie 1 kiest.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarom mogen mensen op de verkeerde partij stemmen.
Kom maar terug als het klaar is. Al die tussenstanden hebben we toch geen kut aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
D66 weer voor met 15k stemmen dankzij Amsterdam.
Even geduld nog tot maandag las ik net.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom maar terug als het klaar is. Al die tussenstanden hebben we toch geen kut aan.
Ga je familiefilms kijken?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:44 schreef Ama het volgende:
Morgen horrorfilmavond met een vriendin. Zin in.
Lekker over vleesquote:
Ja leuk met kleine kinderen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je familiefilms kijken?
Doelde op een ander soort familiefilms als in zelf gemaaktquote:
Uiteraard want clownsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
De Terrifier reeks is ook leuk voor kleine kinderen.
Waarom moet er meteen weer zo'n opmerking worden gemaakt als ik praat over een vriendin. We zijn toch geen 16 meer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doelde op een ander soort familiefilms als in zelf gemaakt
Nee, zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom moet er meteen weer zo'n opmerking worden gemaakt als ik praat over een vriendin. We zijn toch geen 16 meer.
Ja logisch dat we dat kijken met Halloween.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet
Vroeger als we op vakantie waren had mijn vader een camera en daar filmde hij de vakantie mee. En ik gruwel als ik die terug zou moeten zien
Zou voor mij horror zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja logisch dat we dat kijken met Halloween.
Zou een hoop gedoe voorkomen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stembiljet met twee opties. 1 is stem op deze partij en 2 we martelen je tot je dood gaat of optie 1 kiest.
Het Iraakse stembiljetquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou een hoop gedoe voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |