Mee eens. Een kabinet met GL/PvdA lijkt mij ook de meest logische en stabiele keuzequote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet hoe het werkt. Een minderheid moet ook vertegenwoordigd worden.
Daar komt bij, van de 4 partijen 1 linkse is juist representatief voor de verkiezingsuitslagen.

Lol, ik sluit dit overigens niet uit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als ze gewoon zegt dat ze aan het uitsluiten van GLPvdA "geen actieve herinnering" heeft dan haalt ze bij de volgende verkiezingen makkelijk 30 zetels.

Dat wil de VVD niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mee eens. Een kabinet met GL/PvdA lijkt mij ook de meest logische en stabiele keuze

D66 zal ook niet met Ja21 én VVD willen. Uiteindelijk moeten er toch partijen gaan bewegenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat wil de VVD niet.
Voor wat het waard is.

- "Bent u niet Te Jong?"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Deze blijft natuurlijk goud (even skippen naar 3:11 wel)
Bekijk deze YouTube-video

Stinkt er te veel naar spruitjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het lijkt er zwaar op dat ze alleen bij grote stedelijke stembureaus staan en de provincie voor het gemak maar overslaan.
Is natuurlijk ook een heel eind rijden voor dat volk.

quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Mee eens. Een kabinet met GL/PvdA lijkt mij ook de meest logische en stabiele keuze

Een land hebben wat geen asielzoekers wil en geen woke bullshit meer wil hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]

Voor zelfs de broodjes die geserveerd worden in de TK kantine zullen ze gaan vragen voor toestemming in Brussel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:14 schreef Tjoent het volgende:
Het zal gerust wel o.a. VVD worden met D66 want die zitten samen in de fractie van Renew Europe ofwel Brussel en daar wordt alles voor u besloten (en bekokstooft).

Wilt u vandaag sprinkhaan of meelworm op uw broodje?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor zelfs de broodjes die geserveerd worden in de TK kantine zullen ze gaan vragen voor toestemming in Brussel.

Stabiel richting de sharia.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]

Of juist wel en dan komt Jetten ook goed van pas.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zouden juist niet voor dit soort figuren moeten bukken.

Nee hoor, dat is alleen representatief in jouw belevingswereld. Links is deze verkiezing nog verder geslonken en GL/PvdA nog verder gedecimeerd. Dat ze aanspraak maken op regeringsdeelname doet geen recht op de overwegend rechtse meerderheid die dit land heeft. Die links progressieve thema's zijn ook alleen een ding in de randstad, de rest van de bevolking moet daar in meerderheid niets van hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet hoe het werkt. Een minderheid mag ook vertegenwoordigd worden.
Daar komt bij, van de 4 partijen 1 linkse is juist representatief voor de verkiezingsuitslagen.

Ik zou wel in de eerste nieuwe woke stad van Rob willen wonen. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen D66 opeens helemaal top vinden, terwijl bij de vorige verkiezingen Kaag nog werd uitgekotst. Qua standpunten verschilt het toch niks? Alleen maar omdat Jetten promotijd kreeg in De Slimste Mens ofzo..

Precies zoals je het zegt. Kaag was verschrikkelijk. Maar de D66 niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen D66 opeens helemaal top vinden, terwijl bij de vorige verkiezingen Kaag nog werd uitgekotst. Qua standpunten verschilt het toch niks? Alleen maar omdat Jetten promotijd kreeg in De Slimste Mens ofzo..

Een white flight richting de nieuwe steden en de karrenvrachten met asielzoekers die binnen worden gehaald worden gedumpt in de huidige plaatsen. Het onvermogende en minder vermogende klootjesvolk bekijkt het maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zou wel in de eerste nieuwe woke stad van Rob willen wonen. Lekker in de eigen bubbel weg van alle tokkie arbeiders en multiculti ellende.

'tante ursula, mogen wij dat vandaag etttteeeeeeeeeeeen'?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:19 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wilt u vandaag sprinkhaan of meelworm op uw broodje?

framing.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:29 schreef DrDentz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |