quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Ik wil net als mijn kat op de bank liggen en naar buiten staren alleen ben bang dat mensen me raar aankijken.Doe je het gordijn dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarom, dan zien ze je toch niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Maakt het helemaal vreemd als ik er dan zo bij lig.
Maar dan staar ik naar een zwart gordijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom, dan zien ze je toch niet?
Of gewoon naakt aan 120 hongerige honden voeren, net als 'ie met zijn oom deed.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.
Oh dus zal wel volgende week worden dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje uit Australië dat dinsdag niet hier is bezorgd, is ook nog steeds niet bij het pakketpunt. Zou daar vandaan komen, maar dat wordt intussen morgen.
Ja, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dus zal wel volgende week worden dus.
Ik ben een beetje bang dat mensen daarna als reactie nog extremer gaan stemmen omdat ze allemaal saaie, redelijke politici op TV zien terwijl ze WOEDEND zijn en er niets gedaan wordt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.
Ik stuur hem zo even door. Leuk pakket welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje uit Australië dat dinsdag niet hier is bezorgd, is ook nog steeds niet bij het pakketpunt. Zou daar vandaan komen, maar dat wordt intussen morgen.
Er gaat toch niets gebeuren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat mensen daarna als reactie nog extremer gaan stemmen omdat ze allemaal saaie, redelijke politici op TV zien terwijl ze WOEDEND zijn en er niets gedaan wordt.
"Dit artikel is uit verkocht."quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Ik maak wel eens de fout om daar geen rekening mee te houden.
'Verwachte leverdatum: 8 februari 2026.'quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dit artikel is uit verkocht."
Ama:
[ afbeelding ]
KKun je eigenlijk beter nu gewoon stoppen met dingen bestellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik moet ook niet vergeten als ik rond de kerstdagen nog iets moet bestellen (wat niks met kerst te maken zal hebben) dat ik het weer op tijd doe.
Niet anders dan wanneer er wel een rechts kabinet zit denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat mensen daarna als reactie nog extremer gaan stemmen omdat ze allemaal saaie, redelijke politici op TV zien terwijl ze WOEDEND zijn en er niets gedaan wordt.
wehequote:De advocaat stelt nu dat de moeder binnen de vriendengroep meermaals is aangesproken op haar ongepaste gedrag. Knoops noemt het dan ook compleet onwaar dat Borsato zich door haar gedrag zou hebben laten meeslapen. "Wij hebben regelmatig aangegeven dat haar dochter zich te uitdagend kleedde", zei Borsato. Dat vond de hele vriendengroep volgens de zanger.
Ik zou gister een pakketje krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Een fucking gift card. Wanneer gaan we eens bedrijven bestraffen die zulke dingen op deze manier menen te moeten versturen![]()
[ afbeelding ]
Wtf dat kan toch gewoon in een envelop.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Een fucking gift card. Wanneer gaan we eens bedrijven bestraffen die zulke dingen op deze manier menen te moeten versturen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |