Ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt mee gefraudeerd.
Ook dat jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15 kansloze partijen schrappen zou ook al helpen
Ah, kijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
misschien ga ik hier thuis vanaaf nog op de loopband :p
Waarom moet jij dan extra lopen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent een uur extra lopen voor mij.
Ik ook. En de uitslag was er ook een stuk sneller.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al
Vond dat op zich wel fijn hoor dat stemmen per computer
[..]
Ook dat ja
Is er niet een Guinness Wereldrecord "grootste stembiljet"? Dat winnen we met boter en suikerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je die achterlijk grote vellen gezien? voordat je daar 1 rood bolletje op gevonden hebt ben je een paar minuten verder.
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Inhoudelijk moet daar echt wel uit te komen zijn. Dan krijg je wel hele kleurloze politiek, maar goed, dat moet maar even.
Nee dat wordt vast een zooitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie die kruidenboter op de zalm smeren voordat die in de fryert gaat?
Oh okequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We verdelen de taken een beetje. Luctor sport ook voor Bal en andersom.
Zwart net als mijn ziel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.
hm oke.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat wordt vast een zooitje.
Bammetjes met beleg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je eten en met wat er bij?
Ja, dan telt het dubbel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We verdelen de taken een beetje. Luctor sport ook voor Bal en andersom.
Ik ga een omelet makenquote:
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet een Guinness Wereldrecord "grootste stembiljet"? Dat winnen we met boter en suiker
Dat er iemand met een stopwatch naast staat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |