quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]de natte droom van rechts.
Ooit hadden we hier in KSC een user die daar werkte.quote:
Katten zien niet voor niets zo goed in het donker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Maar het helpt denk ik ook wel als ik haar vanavond gewoon even naar buiten laat want ze was gisteren ook wel heel vroeg weer binnen waardoor ze eigenlijk alweer vol met energie zat toen ik wou gaan slapen.
Normaal loopt ze meestal ook nog wel tot 8 of 9 uur ofzo buiten. Ik vind dat ergens beetje eng want vroeg donker maar goed.
Stopte het met negeren? Hoewel ik denk dat het hier wel helpt als ze 's avonds nog even een beetje buiten haar energie kwijt kan want ze was ook al sinds het avondeten binnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb daar ook mee geklungeld met Luna hoor. Zo'n beest weet precies hoe ze moet mauwen om je uit bed te krijgen.
Dat is waar, mijn kat is gelukkig ook voor een groot gedeelte wit dus ook wel redelijk goed zichtbaar. Maar ja al die berichten over aangereden katten maken me toch wat angstig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Katten zien niet voor niets zo goed in het donker.
Hmm, uiteindelijk sloot ik haar 's nachts in de woonkamer op zodat ik haar nauwelijks kon horen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Stopte het met negeren? Hoewel ik denk dat het hier wel helpt als ze 's avonds nog even een beetje buiten haar energie kwijt kan want ze was ook al sinds het avondeten binnen.
Ja ik vind dat dus een beetje eng omdat het zo vroeg donker is maar ja in de zomer mag ze ook gewoon tot laat buiten blijven.
Ja helaas zit mijn woonkamer en slaapkamer tegen elkaar dus ik hoor het sowieso wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk sloot ik haar 's nachts in de woonkamer op zodat ik haar nauwelijks kon horen.Ik vrees dat katten meer uithoudingsvermogen hebben dan baasjes.
Niets engs aan katten in het donker. Ze zien alles prima. Inderdaad gewoon zorgen dat ze overdag zoveel mogelijk buiten is.
Ja, tuurlijk Bontenbal.quote:Bontenbal (CDA) terughoudend: 'Ook combinaties zonder CDA denkbaar'
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk Bontenbal.Wat dacht je van D66, VVD, PVV en JA21? Kan ook met GL/PVDA ipv D66.
Nee, want dan zou de pi niet kloppen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar rechts staat hoort links te staan lijkt me.
Lijkt wel een datingshow.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.
Hee, hij is zich wel rotgeschrokken hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Ohja Marco Borsato shitshow gaat weer verder.
Lukt ook wel zonder mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Ohja Marco Borsato shitshow gaat weer verder.
Lol ja ik las het.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee, hij is zich wel rotgeschrokken hoor.
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...
D66, VVD, PvdA en CDA.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...
Dan moeten ze beter hun best doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |