Ja, ik zie het. Amsterdam is zo ook tegen de 30.000 stemmen extra voor D66 en Venray heeft maar iets van 45000 inwoners, dus dan moet het in totaal toch D66 worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Almere zat al op 95% ofzo en niemand woont in Venray.
Ja maar als ze als een soort brandalarm blijft krijsen voel ik me wel verplicht als ik nog wil slapen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt 'r ook aangeleerd dat ze d'r zin krijgt.
Laat ons cijfertjesnerds die ene dag per jaar nou een pleziertje hebben. Maar je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ben ook niet perse tegen hoe dit weergegeven is, maar als er externe duiding nodig is om ze goed te lezen, twijfel ik aan de toegevoegde waarde op een NOS-pagina.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ze als een soort brandalarm blijft krijsen voel ik me wel verplicht als ik nog wil slapen.
Waar ik Addis Abeba zei bedoelde ik Ankara, stop de tijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
D66, GLPVDA, CDA, CU, PVDD, DENK, SP is 76 zetels.
Je moet gewoon niet op dat beest reageren 's nachts als je nog een leven wilt hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat ze midden in de nacht naar buiten gaat. Maar goed haar ritme is de laatste twee dagen ook een beetje verpest dus misschien komt dat wel weer goed.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Laat ons cijfertjesnerds die ene dag per jaar nou een pleziertje hebben. Maar je hebt gelijk hoor.
Hebben ze ook goeie koffie toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ik Addis Abeba zei bedoelde ik Ankara, stop de tijd.
Hebben jullie ook wel een punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet op dat beest reageren 's nachts als je nog een leven wilt hebben.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag niet. Ja mag wel maar als ik ooit toch besluit te verhuizen mag ik een dure deur kopen.quote:
ho ho, turken wonen in Deventer he, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zoute yoghurt, en snorren, en grote hoofden en ipnehaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben ze ook goeie koffie toch?
Awww!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik voelde me ook gewoon een beetje dom dat ik dat verschil niet opgemerkt had.
Ik heb daar ook mee geklungeld met Luna hoor. Zo'n beest weet precies hoe ze moet mauwen om je uit bed te krijgen.quote:
Ik kan dit in mijn hoofd niet helemaal rijmen met het aantal toffe boekwinkeltjes daar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ho ho, turken wonen in Deventer he, dat weet iedereen.
DENK is trouwens gekrompen hier
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
D66, GLPVDA, CDA, CU, PVDD, DENK, SP is 76 zetels.
Praamstra.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dit in mijn hoofd niet helemaal rijmen met het aantal toffe boekwinkeltjes daar.
Deventer is MEER dan turken!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dit in mijn hoofd niet helemaal rijmen met het aantal toffe boekwinkeltjes daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |